Naturalnie mętna Łomża na wiosnę
Wraz z początkiem wiosny na rynek trafia pierwsza z tegorocznych nowości Łomży - piwo niefiltrowane. – Według przeprowadzonych przez nas badań, jednym z najbardziej interesujących kierunków dla osób poszukujących ciekawych nowości na rynku są piwa niefiltrowane – mówi Maciej Ładwiński z Browarów Regionalnych Łomża. - Ich naturalna mętność odróżnia je od produktów marek masowych - dodaje.
Po ubiegłorocznych smakowych nowościach z łomżyńskiego browaru czyli miodowym i pszenicznym najwyraźniej teraz przyszedł czas na zmiany „wizualne”.
– Niefiltrowane to najciekawszy obecnie wariant produktowy w ogólnopolskiej rodzinie Łomży - mówi Ładwiński. - Jesteśmy przekonani, że ciekawa nowość pod silnie rozpoznawalnym brandem, atrakcyjne opakowanie, przystępna cena i silne wsparcie reklamowe pozwolą przybliżyć ten gatunek piwa szerokiemu gronu konsumentów.
Nowe piwo z Łomży ma otrzymać silne wsparcie marketingowe. Pojawi się m.in. w telewizyjnym spocie reklamowym, będzie też bohaterem kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i na rynku macierzystym Łomży (Polska północno-wschodnia) oraz zasięgowej kampanii internetowej na głównych stronach największych portali.