sobota, 22 września 2018 napisz DONOS@

Promocja Łomży na gadżetach się opiera

Zakupy gadżetów czyli notesy, smycze, teczki na dok., USB, wizytowniki, baloniki itp. stanowią największą pozycję w ubiegłorocznych wydatkach Łomży na promocję. W sumie na nie wydaliśmy ponad 84 tys zł wynika z zestawienia przygotowanego dla nas przez rzecznika prasowego prezydenta Łomży. Na promocję miasto wydało w ubiegłym roku niemal równe 600 tysięcy złotych.

Oto pełne zestawienie wydatków na promocję Łomży w ubiegłym roku.

Na „zakup materiałów i wyposażenia” w ramach promocji miasta z budżetu miasta w 2011 r. wydatkowano 27.920,84zł. Środki rozdysponowano na zakup głównie nagród na m.in.:
- VI edycję Turnieju Sprawnościowo-Wiedzowego „Militariada” - Zespół Szkół Drzewnych – 384,23 zł
- „Liecealiadę” - II LO – 347,53 zł
- Konkurs Matematyczny - PWSIiP – 299 zł
- Festyn „Witaj wiosno” ZHP – Ptaki Ptakom – 993,77 zł
- Festyn Majowy – 294,45 zł
- XII Mistrzostwa Polski Juniorów Młodszych Karate Kyokushin – 1.999,49 zł
- Zawody strzeleckie o Puchar Prezydenta Miasta – 1.592 zł
- II Forum Kobiet – 1.548,51 zł
- Festyn „Na Jana” LOT – 403,15 zł
ponadto zakupiono:
- albumy G.Lorinczy „Łomża i okolice” – 6.720 zł
- książki „Piłkarskie Dzieje Podlasia” – 993,30 zł
- monety pamiątkowe – Beatyfikacja Jana Pawła II z przeznaczeniem dla p. Arturo Mari - 223,01 zł
- koszulki i znaczki – 2.827,77 zł
- książki „Wielcy Polacy” - 2.116,80 zł
- słodycze dla dzieci z Czechowic – Dziedzic – 640,25 zł
- płyty „Trzech tenorów” - 1.800 zł
- sprzęt komputerowy dla Polaków na Litwie (Soleczniki) – 1.623,90 zł

W ramach promocji miasta na „zakup usług pozostałych” z budżetu miasta w 2011 r. wydatkowano 553.957,06 zł. Środki rozdysponowano m.in.. na:
- II edycję wystawy zdjęć „Światłoczuli” - Muzeum Północno – Mazowieckie – 2.000 zł
- współfinansowanie organizacji wyjazdu młodzieży z Zespołu Szkół Drzewnych do Niemiec w ramach wymiany międzynarodowej – 2.000 zł
- wystawę upamiętniającą pobyt Jana Pawła II w Łomży – Kuria Diecezjalna – 20.000 zł
- V Ogólnopolski Konkurs Krasomówczy „Radość spod kapelusza” - Centrum Katolickie – 5.000 zł
- konferencję naukową Łomżyńskiego Towarzystwa Naukowego im. Wagów - 1.000 zł
- Finał „Licealiady” w woj. podlaskim w koszykówce - II LO – 221,40 zł
- Spotkanie jubileuszowe z okazji 30 lecia powstania Związku Żołnierzy WP na Ziemi Łomżyńskiej – 1.000 zł
- Juwenalia - PWSIiP – 15.000 zł
- wystawę historyczną organizowana przez Archiwum Państwowe – 6.821 zł
- Debatę Walentynkową - Diecezja Łomżyńska – 1.000 zł
- koncert w Grodnie Filharmonii Kameralnej im. W. Lutosławskiego – 5.000 zł
- uroczystość nadania sztandaru - PG nr 8 – 8.000 zł
- Turniej Tańca Towarzyskiego - Regionalny Ośrodek Kultury – 7.000 zł
- manewry udoskonalające dla Grupy Ratowniczej - PCK – 500 zł
- konferencję „Spotkajmy się w Warszawie” - Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Łomżyńskiej – 3.992,50 zł
- kampanię społeczną „Łomżyńscy Seniorzy” - Komenda Miejska Policji – 1.000 zł
- współorganizację „Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” – 10.000 zł
- II Forum Kobiet – 450,03 zł
- „Olimpiadę Przedszkolaka” - 191 zł
- promocję miasta poprzez wydarzenia sportowe – rozgrywki Polskiego Związku Tenisa Stołowego Ligi Kobiet - KU AZS PWSIiP – 30.000 zł
- organizację uroczystości patriotyczno - religijnych – Związek Sybiraków – 4.500 zł
- Muzyczne Dni Drozdowo-Łomża - ROK – 10.000 zł
- „Festyn Na Jana” - LOT – 250 zł
- wystawę fotograficzną Arturo Mari - Diecezja Łomżyńska – 1.000 zł
- ufundowanie symbolicznego gwoździa do sztandaru – Powiat Łomżyński – 2.000 zł
- warsztaty i występy Młodzieżowej Orkiestry Dętej WERSALINKA – 5.000 zł
- wyjazd do Katynia młodzieży szkolnej - IPN – 1.990 zł
- festyn „Słoneczna Estrada” - MDK-DŚT – 36.046,45 zł
- IX Konkurs poetycki im. Jana Kulki MDK-DŚT – 2.000 zł
- Międzynarodowy Festiwal Teatralny WALIZKA - TLiA – 20.000 zł
- udział aktorów w Festiwalu Teatralnym w Rosji – 22.500 zł
- pokaz sztucznych ogni - MDK-DŚT– 2x 5.000 zł
- „Gościniec Łomżyński” - MDK-DŚT – 49.900 zł
- „Łomżyńskie Wieczory Kabaretowe” - MDK-DŚT – 35.000 zł
- udział w targach LATO w Warszawie – usługa transportowa – 360 zł
- udział w Święcie Wisły w Warszawie – usługa transportowa – 974 zł
- udział w Targach Podlaskich w Białymstoku – 130, zł
- udział w targach GLOB w Katowicach – zakup sękaczy – 1.000 zł
- udział w targach TOUR SALON w Poznaniu – 2.416,70 zł
- udział w targach w Monachium EXPO-REAL 2011 – 12.000 zł
- wykonanie grafik z Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych – 8.733 zł
- wykonanie gadżetów (notesy, smycze, teczki na dok., USB, wizytowniki, zestawy długopisów, opaski odblaskowe, torby bawełniane, breloki, piłki ant., teczki ofertowe, długopisy, baloniki, reklamówki, torby papierowe, kubeczki, grafiki, aktówki, koszulki) – 84.087,12 zł
- realizację spotów reklamowych na telebimie– 13.420 zł
- wykonanie statuetki okolicznościowej - Czechowice-Dziedzice – 180 zł
- aktualizację folderu – 9.348 zł
- wykonanie planu miasta – 17.126,52 zł
- aktualizację przewodnika – 35.175 zł
- wykonanie zawieszek reklamowych NICEPLACE – 4.059 zł
- reklamę w kwartalniku Na Szlaku Książąt Mazowieckich – 3.075 zł
- wznowienie wydania Bombajki - „Jeleń z Łomży” - 6.484,50 zł
- zorganizowanie wystawy „Łomża na szlaku Książąt Mazowieckich” - 1.845 zł
- aktualizację interaktywnego planu miasta – 4.593,42 zł
- emisję spotu WERSALINKA w telewizji lokalnej – 590,33 zł
- produkcję i emisję STUDIO REGION w TVP B-stok – 19.680 zł
- reklamę w Tygodniku NAREW – 1.230 zł
- prezentację walorów Ziemi Łomżyńskiej w portalu TRAVELING POLSKA – 299 zł
- podejmowanie gości ze Szwecji – 2.933 zł

Ponadto na „zakup usług obejmujących tłumaczenia” wydano 4.502 zł.
Opłacono również składkę członkowską w Lokalnej Organizacji Turystycznej – Ziemia Łomżyńska – 9.231,45 zł.

180919093531.png

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę