Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 27 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Doradca z ulotką... czyli nowy sposób na promocję Łomży?

Główne zdjęcie
Jacek Babiel

Turyści w środę przez Łomżę raczej nie jeżdżą... to pierwszy (ale nie powinien być zaskoczeniem) wniosek wyciągnięty z najnowszej akcji promocyjnej władz Łomży. W środowe przedpołudnie, w pobliżu skrzyżowania Alei Legionów z ulicą Poznańską, a później także na Rondzie św. Brunona z Kwerfurtu (droga na Ostrołękę) i na Zjeździe stanęli młodzi ludzie rozdający zatrzymującym się tu kierowcom ulotki z programem Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego „Walizka”, który od wczoraj trwa w Łomży. - Chcemy zwrócić uwagę przejeżdżających przez miasto turystów na odbywające się w Łomży imprezy plenerowe, których jest dość sporo – mówi Jacek Babiel, doradca prezydenta ds. promocji. - Akcja miała odbyć się w niedziele, ale ze względów logistycznych nie wyszła – przyznaje pytany o to jaki jest sens szukać turystów w środę, skoro wszyscy wiedzą, że przez miasto oni przejeżdżają w weekend.

Akcję poprowadzą (do godz. 14.00) Jacek Babiel i Jerzy Lipiński, prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej „Ziemia Łomżyńska” oraz wolontariusze – 12 studentów z Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości.
- Sami zgłosiliśmy się na ochotnika – odpowiadają pytani. - Jest fajnie. Mamy dzień wolny i usprawiedliwienie z zajęć – mówią pytani o motywy. 
Według słów Babiela miasto, szuka nowych, innowacyjnych sposobów docierania do potencjalnych turystów. Ulotkowa akcja ma być prowadzona także przed kolejnymi dużymi łomżyńskimi imprezami: Muzyczne Dni Drozdowo-Łomża, Gościniec Łomżyński (w tym roku gwiazdą będzie Doda), Mistrzostwa Mikrolotowe Województwa Podlaskiego i Wirująca Strefa.
- Kontakt bezpośredni jest najlepszy – mówi Jerzy Lipiński prezes łomżyńskiego LOT-u. - Zawsze można coś wyjaśnić, dopowiedzieć, czy odpowiedzieć na pytanie. Oczywiście samo wręczanie ulotek może skończyć się tak jak przy ulotkach reklamowych firm, że wylądują one w najbliższym koszu, ale jak nawet tylko część osób które je otrzyma przeczyta to bardzo dobrze – mówi.
Ulotki rozdawane na „rogatkach” Łomży to nie jedyny pomysł doradcy prezydenta. Jacek Babiel mówi, że wytypowane są już miejsca pod specjalne duże bilbordy, które miałyby stanąć przy drogach wjazdowych do Łomży i na nich byłyby prezentowane tylko reklamy odbywających się w mieście imprez.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę