Będą nas promować...(?) w TV
Zima, Ruska bania i... (golas), kilka szybkich ujęć biegnących stad koni i żubrów oraz bóbr. Województwo podlaskie ma nowy videoclip, którym od poniedziałku ma się reklamować na antenach stacji telewizyjnych należących do Grupy Discovery,a w maju również w na antenach stacji TVN i TVN24. Cała tegoroczna kampania promocyjna województwa podlaskiego, w ramach której powstał film, ma kosztować 1,27 mln zł.
Jak podaje Urszula Arter główny specjalista z Gabinetu Marszałka Województwa Podlaskiego ogólnopolska kampania województwa podlaskiego (zaplanowana w dniach 18 kwietnia -15 maja 2011 r), stanowić będzie kontynuację kampanii wewnętrznej z roku ubiegłego, której motywem przewodnim było hasło „Podlaskie. Bogactwo różnorodności”, odwołujące się do szeroko pojmowanej różnorodności regionu, postrzeganej m.in. poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów. W roku bieżącym zostanie ono wzbogacone o zdanie „Natura przejawia się różnie”, które nawiązywać będzie zarówno do natury ludzkiej (nieposkromionej, wyzwolonej, czasem zwariowanej) oraz przyrody (dzikiej, nieodkrytej, nieskażonej).
Producentem spotu jest Laboratorium Obrazu – studio producenckie prowadzone przez białostoczanina Krzysztofa Kiziewicza. Reżyser nominowany w tym roku do nagrody Offowe Odkrycie Roku Telewizji Kino Polska scenariuszem i reżyserią zajął się wspólnie z artystami pochodzącymi z Podlaskiego: Maciejem Szupicą, Adamem Hryniewickim (muzyka), Sebastianem Łukaszukiem (animacja) oraz Bartoszem Tryzną (film making of)..