„Złote Formaty” nie dla nas
Ani strona Łomży w komórce, ani Międzynarodowy Festiwal Teatralny Walizka nie zyskał uznania jury Festiwalu Promocji Miast i Regionów. To właśnie przy nim organizowany jest konkurs Złote Formaty, którego celem jest wyłonienie najlepszych projektów służących promocji miast i regionów zrealizowanych w ubiegłym roku. Nagrodą główną w konkursie jest darmowa kampania promocyjna warta 100 tys zł.
Projekty oceniało Jury, w którego skład weszli specjaliści gwarantujący fachowość i wysoki poziom w podejściu do ich oceny. Wśród nich znaleźli się eksperci z zakresu budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawiciele środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego. Oceniając zgłoszone projekty jury brało pod uwagę m. in. takie kryteria jak: zdefiniowanie adresatów, wyznaczenie celów oraz stopień ich realizacji oraz efektywność. W każdej z czterech kategorii wskazano po pięciu nominowanych. Niestety w tej grupie nie znalazły się projekty z Łomży.
Warto dodać, że na tym samym etapie odpadły także projekty zgłoszone przez Białystok na plakat i informator o mieście.