sobota, 17 listopada 2018 napisz DONOS@

Amatorzy wśród zawodowców

ORLEN Warsaw Marathon to największa impreza biegowa w Polsce. Na stracie biegu rozgrywanego w ostatnią niedzielę w Warszawie stanęła elita biegaczy z całego świata którzy między sobą rywalizowali o pierwsze miejsce, ale także tysięcy amatorów z całego kraju, dla których liczył się start i jak najlepszy wynik życiowy. W tej drugiej grupie było pięciu zawodników zrzeszonych w Klubie Sportowym „Łomżanie”, a dwóch z nich Adam Szydlik i Daniel Pupek ustanowiło nowe rekordy życiowe.

Łomżanie w II ORLEN Warsaw Marathon
Łomżanie w II ORLEN Warsaw Marathon

Adam Szydlik (1976r.) linię mety przekroczył jako setny zawodnik. Królewski dystans pokonał w 2 godziny 51 minut i 43 sekundy. Daniel Pupek (1987r.) był 154. z czasem 2:57:50.
Pozostali łomżanie bieg ukończyli na: 167 pozycji Andrzej Godlewski (1985r.) 2:58:49, na 
219 miejscu Dariusz Szymański (1962r.) 3:00:52 i na 978 miejscu Jacek Dłużniewski (1975r.) 3:29:19.

Warto dodać, że najszybszym maratończykiem ORLEN Warsaw Marathon okazał się zawodowiec z Etiopii Tadese Tola z czasem 02:06:55. To najlepszy czas w historii uzyskanym w polskim maratonie. Najszybszy z Polaków Henryk Szost (najszybszy Europejczyk Igrzysk Olimpijskich w Londynie) pokonał dystans 42,195 km w 02:08:55. Drugim z Polaków, tak jak wcześniej informowaliśmy był Emil Dobrowolski, zawodnik LŁKS „Prefbet Śniadowo” Łomża, który pokonując maraton w 2:14.39 ustanowił nowy rekord życiowy.


 
181116110919.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę