Przejdź do treści Przejdź do menu
środka, 18 grudnia 2024 napisz DONOS@

Przedsiębiorcy wskazują Via Baltica przez Łomżę i Ostrołękę - 4lomza.pl

Rada Łomżyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Łomży przyjął stanowisko w sprawie przebiegu korytarza transportowego Via Baltica w wariancie nr 43 – czyli od Budziska, przez Ełk, Łomżę, Ostrołękę, Pułtusk do Warszawy. Maciej Zajkowski prezes Izby uzasadnia, że dzięki takiemu wyborowi „nasza” Via Baltica zyskałaby poparcie polityczne nie tylko z Warmii i Mazur, ale także z Mazowsza.

źródło: www.4lomza.pl
źródło: www.4lomza.pl

      Wariant nr 43 jest jednym z czterech wariantów przebiegu Via Baltica poddawanym konsultacjom społecznym. Przeprowadza je firma Scott Wilson, która na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad opracowuje wielokryterialną strategię rozwoju trasy. Na podstawie tego dokumentu rząd – jeszcze w tym roku - ma ostatecznie zdecydować o przebiegu trasy na odcinku od granicy polsko-litewskiej do Warszawy.
W Łomży konsultacje społeczne odbędą się w najbliższy czwartek (5 czerwca) w Hotelu Gromada (dawny Polonez) w godzinach od 17.00 do 20.00

    Zdaniem ekspertów firmy Scott Wilson Via Baltica powinna przebiegać przez Łomżę, ale w wariancie nr 42 - prowadzący z Budziska do Suwałk, Ełku, Szczuczyna, Łomży, Ostrowi Mazowieckiej i Warszawy - bo jest najkrótszy, minimalnie konfliktowy z cennymi obszarami przyrodniczymi i jest logiczny.

 

 

źródło: www.4lomza.pl

 

 

 

 

Edyta Gawrych
wt, 03 czerwca 2008 13:23
Data ostatniej edycji: śr, 04 czerwca 2008 14:18:59

 









 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę