Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 30 listopada 2024 napisz DONOS@

Sukcesy łomżan w Orlen Warsaw Marathon

Główne zdjęcie
fot. Orlen Warsaw Marathon

Przemysław Dąbrowski, zawodnik LŁKS Prefbet Śniadowo Łomża, zdobył tytuł wicemistrza Polski w maratonie mężczyzn. Mistrzostwa rozegrano w ramach Orlen Warsaw Marathon – największej imprezie biegowej w Polsce, w której wzięło udział tysiące uczestników w tym także liczna grupa biegaczy z Łomży. Najszybszym z Polaków był Artur Kozłowski, a w maratonie triumfował Kenijczyk Felix Kimutai.

Zwycięzca Orlen Warsaw Marathon Kenijczyk Felix Kimutai na pokonanie trasy potrzebował 2 godzin 10 minut i 34 sekund. Najszybszy z Polaków Artur Kozłowski, który linie mety przekroczył jako trzeci biegacz, był wolniejszy od zwycięzcy o 2 minuty i 4 sekundy. Przemysław Dąbrowski z LŁKS Prefbet Śniadowo Łomża, który na mecie był maratonu zjawił się jako 9. zawodnik i drugi Polak na pokonanie dystansu potrzebował 2 godzin 26 minut i 30 sekund, czy o 15 minut i 56 sekund więcej niż zwycięzca biegu. 
W maratonie wystartowało także wielu innych mieszkańców Łomży. Adam Szydlik z klubu Biegamy dla Zdrowia Orlen Warsaw Marathon przebieg w czasie 2 godzin 42 minut i 5 sekund co dało mu wysokie 41. miejsce.  
W pierwszym tysiącu na mecie znaleźli się jeszcze Robert Mieczkowski (705 miejsce i  czas 3:17:33) oraz Marek Pleban (844 miejsce z czasem 3:20:54). Kolejnych czterech łomżan było d drugim tysiącu biegaczy: Daniel Serafin (1542), Karol Kaczkowski (1564), Wiesław Januszewski (1866) i Paweł Remiszewski (1972).


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę