Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@

Zaoszczędzą na jedenastce Łomży?

Choć już za tydzień drugoligowa drużyna ŁKS Browar Łomża wybiegnie na boisko, aby rozegrać pierwszy w tym roku ligowy mecz, w dalszym ciągu nie ma umowy z głównym sponsorem drużyny. Nieoficjalnie mówi się, że Browar Łomża chce dać na drużynę o 30% mniej pieniędzy niż w ubiegłym roku. Zarząd klubu nabiera wody w usta i mówi tylko, że „negocjacje cały czas trwają”, a wobec tego „nic do prasy nie wycieknie...”

Jeszcze 20 lutego, podczas walnego zebrania członków ŁKS-u, ówczesny kurator Jan Gąsiorek zapewniał, że umowa z Browarem Łomża jest gotowa i brakuje tylko prawdziwych władz klubu aby ją podpisać. Wówczas kurator zasłaniając się tajemnicą handlową nie mówił o wysokości wynegocjowanego z Browarem kontraktu. Ograniczył się jedynie do stwierdzenia, że środki z Browaru i miasta pokryją około połowy kosztów funkcjonowania drużyny i klubu. Wtedy też pojawiły się pierwsze sygnały o tym, że oferowana przez głównego sponsora kwota może być niższa niż przed rokiem. Niestety oficjalnie tego nie udało nam się potwierdzić, ale nieoficjalnych informacji potwierdzających te rewelacje jest coraz więcej...
Przypomnijmy tylko, że gdy dopinano sławetne „Partnerstwo na rzecz ŁKS Browar Łomża” ze strony sponsora padały zapewnienia o istotnym zwiększeniu finansowania drugoligowej drużyny ŁKS-u Browar Łomża w 2008 roku. Teraz byłoby więc wręcz odwrotnie. Być może nowy właściciel Browaru Łomża, duński Royal Unibrew, chce wykorzystać sytuację jaka powstała w klubie w związku z kryzysem władz na przełomie roku i zaoszczędzić na Łomży...

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę