Dumni z Piątnicy
Marka „Piątnica” warta jest niemal 405 milionów złotych. Na tyle wycenili ją specjaliści na potrzeby tworzonego przez dziennik Rzeczpospolita Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek za 2017 rok. Ranking przeprowadzano po raz 14. Jednym z podrankingów jest „Siła Marki”. Tu OSM Piątnica zajęła 10. miejsce w zestawieniu 100 najsilniejszych marek w kraju.
W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek OSM Piątnica znalazła się na 41 miejscu w kraju. To spadek z 35 pozycji przed rokiem, ale wartość marki wzrosła o ponad 10 milionów złotych – do 404,9 mln zł. Wśród kilku podrankingów tworzonych na potrzeby rankingu głównego jest także Ranking Siły Marki, który obejmuje 100 najsilniejszych polskich marek z różnych branż. W tym zestawieniu OSM Piątnica awansowała z 17. na 10. pozycję, odnotowując zarazem najlepszy wynik spośród wszystkich marek mleczarskich w Polsce. Spółdzielnia wyprzedziła takich gigantów jak m.in.: TVN, Orlen czy PZU.
- Co także warte podkreślenia, Piątnica uzyskała bardzo dobre wyniki w rankingach cząstkowych – przekazuje Ewelina Duchnik. - W zestawieniu lojalności klientów zajęła wysokie 5. miejsce, poprawiając ubiegłoroczną 9. lokatę. Również w rankingu postrzeganej wartości przez konsumentów Piątnica zajęła 7. miejsce - awans z 10. lokaty w poprzednim roku.
- Wyniki Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Rzeczpospolitej to dowód, jak wielkim zaufaniem obdarzają nas konsumenci – mówi Łukasz Kalinowski, wiceprezes OSM Piątnica. - Fakt, że w tak ważnych kategoriach jak lojalność klientów czy postrzegana jakość i wartość jesteśmy najwyżej ocenianą marką mleczarską, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Ten sukces nie byłby możliwy bez zaangażowania i ciężkiej pracy bardzo wielu osób: naszych rolników dostarczających nam najlepszej jakości mleko i pracowników naszej spółdzielni. To wyróżnienie potwierdza, że codzienne starania są zauważane przez najważniejszych recenzentów: naszych konsumentów.