Bricomarché będzie w Łomży
W ofercie mają do 25 tysięcy produktów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród. Bricomarché planuje otworzyć swój supermarket w Łomży. Budynek ma mieć około 2 tys. metrów kwadratowych powierzchni plus 1,5 tys. m2 handlowego ogrodu. Bricomarché ma być ostatnim elementem Parku Handlowego Łomża, który od 2013 roku powstaje przy Al. J. Piłsudskiego 121.
Plany odnośnie ulokowania w Łomży supermarketu Bricomarché potwierdza nam Tomasz Kurpiewski, który od kilku lat buduje Park Handlowy Łomża, bo jak twierdzi „potencjał miejsca jest ogromny”. Park ma składać się z trzech budynków. W pierwszym, oddanym do użytku jeszcze w 2013 roku znajduje się Biedronka i pierwszy w regionie sklep wywodzącej się z Danii sieć JYSK. Drugi budynek powstał po przeciwległej stronie obszernego parkingu i jest zasiedlany. W kwietniu mają ruszyć tu sklepy sieci Neonet i Pepco, oraz drogerią z apteką i prawdopodobnie sklep obuwniczy. Międzyczasie na środku placu powstała jeszcze bezdotykowa myjnia samochodowa. W ostatnich dniach zapadły rozstrzygnięcia odnośnie wykorzystania i budowy trzeciego budynku – planowanego wewnątrz placu, w południowej części działki.
Dom i ogród w Łomży
Pod koniec lutego ratusz wydała inwestorowi decyzję orzekająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku handlowo-magazynowego wraz z ogrodem zewnętrznym, drogami wewnętrznymi i parkingami, przyłączami. Jak czytamy w dokumencie powierzchnia zabudowy planowanej inwestycji wynosi łącznie ok. 9 tys. m2, w tym powierzchnia zabudowy planowanego budynku – ok. 2 100 m2, ogrodu (miejsce sprzedaży) – ok. 1 500 m2, a parkingów wraz z drogami wewnętrznymi i chodnikami – ok. 4 828 m2.
- Mamy podpisaną umowę z najemcą i będziemy występować z wnioskiem o pozwolenie na budowę – mówi Tomasz Kurpiewski, potwierdzając, że najemcą trzeciego budynku w Parku Handlowym Łomża ma być sieć Bricomarché. - Chcemy jeszcze w tym roku oddać ten budynek do użytku – dodaje.
Bricomarché należy do Grupy Muszkieterów. To – jak czytamy na ich stronie internetowej - największe europejskie zrzeszenie niezależnych przedsiębiorców, które z sukcesem zarządza siecią prawie 4 tysięcy punktów handlowych. W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 200 niezależnych przedsiębiorców zarządzających łącznie prawie 300 sklepami Bricomarché i Intermarché, będącymi liderami rynku w kategorii supermarketów.
Bricomarché należy do supermarket z kategorii dom i ogród. W ofercie ma od 15 tysięcy do 25 tysięcy produktów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.