„Miodowe” „Perłą Rynku FMCG 2012”
Łomża Export Miodowe zostało wyróżnione w kategorii piwa w plebiscycie „Perły Rynku FMCG 2012” – szóstej edycji prestiżowego ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. W konkursie tym detaliści – właściciele i pracownicy sklepów z całej Polski – wskazują najlepsze nowości rynkowe poprzedniego roku. Wybierają produkty o największym według nich potencjale, atrakcyjne zarówno z punktu widzenia konsumentów jak i detalistów.
- Wyróżnienie otrzymane w konkursie, w którym jedynymi autorami werdyktu są osoby na co dzień sprzedające w swoich sklepach m.in. nasze wyroby potwierdza, że proponowane w ramach marki Łomża nowości produktowe bardzo dobrze trafiają w gusta konsumentów piwa - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. - Przypomnę, że w ubiegłorocznej edycji „Pereł Rynku FMCG” wyróżniona została Łomża Niepasteryzowane. Teraz detaliści z całego kraju nagrodzili nasze piwo miodowe. Mam nadzieję, że za rok takie samo wyróżnienie spotka najnowszy produkt z łomżyńskiego browaru „Niefiltrowane”, które odnotowuje znakomite wyniki sprzedaży.