„Łomża. Mały browar z dużym piwem” nagrodzona
Kampania piwa Łomża „Łomża. Mały browar z dużym piwem” została dostrzeżona i doceniona przez zawodowców w konkursie Effie na najefektywniejszą kampanię reklamową. Kampania zrealizowana przez agencje Testardo Gram, Brain i Touch Ideas oraz dom mediowy Starlink dla Browarów Regionalnych Łomża otrzymała jedną z dwóch przyznanych przez jurorów złotych statuetek litery „E”.
Konkurs Effie jest jednym z najważniejszych i najbardziej liczących się konkursów reklamowych na świecie, bo nagradza firmy i agencje reklamowe za rynkowy efekt kampanii, a nie za dobry, kreatywny pomysł. Effie ma edycję światową i regionalne. W Polsce lokalną odsłonę konkursu organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Wszystkich prac zgłoszonych na konkurs było 103, z czego nominowano 38. Która z nich była najlepsza wskazało 80-osobowe jury Grand Prix tegorocznego konkursu Effie otrzymała kampania TP za kampanię neostrady. Pierwsze miejsca czyli złote statuetki litery „E” przypadły kampaniom „Łomża. Mały browar z dużym piwem” i „Męskie granie” grupy Żywiec.