Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 21 czerwca 2021 napisz DONOS@

2 bieg na orientację

21 listopada 2009

Bieg rozpoczął się w lesie Jednaczewskim z opóźnieniem, którym jednakże harcerze z "Madrasu" się nie przejmowali. Pozostali uczestnicy biegu byli z urzędu, jako uczestnicy kursu drużynowych. W biegu udział wzięło dwunastu harcerzy podzielonych losowo na cztery trzyosobowe patrole. Pięciu z "Madrasu" i ośmioro uczestników kursu z drużynowych: 4, 11, 13, 21, 25, 44.

Bieg polegał na odnalezieniu 14 punktów w terenie i naniesieniu ich na mapę w czasie czterdziestu minut. Każdy uczestnik biegu otrzymał nagrodę i dyplom. Nagrodami były apteczki, latarki czołowe i kompasy. Jako drużyna bieg wygrał "Madras". Jako jedyna drużyna wystawił na bieg zastęp.

1 miejsce: Patrol "Jakie"
Mariusz Rozwadowski
Michalina Jankowska
Patryk Pawłowski

2 miejsce: "2+1" oraz "Helmuty"
"2+1"
Izabela Chełstowska
Bartosz Dąbrowski
Łukasz Kurpiewski
"Helmuty"
Patryk Helbik
Sylwester Rutkowski
Marcin Świątkowski

4 miejsce: "Za 5 dych"
Marlena Ożarowska
Paweł Włodarczyk
Konrad Żelechowski

phm. Sławomir Sienkiewicz

 

Foto:
Foto:
Foto:
Foto: Współpraca międzydrużynowa.
Foto: Narada dwóch patroli.
Foto: Czekamy na Monikę.
Foto: Zwycięzcy.
Foto: Podwójna liczba drugich.

 
biuro hufca
18-400 Łomża
ul. Polowa 11a
e-mail hufca:
lomza@zhp.pl


Dane do faktur:
ZHP Chorągiew Białostocka
ul. Pałacowa 3/1
15-042 Białystok
NIP 542 021 16 63


Dane finansowe
Numer konta: Alior Bank 19 2490 0005 0000 4500 7571 1446
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę