Łomża: „Kobieta tego nie zrozumie”
Marka Łomża jest najważniejszą marką Royal Unibrew Polska i jedną z siedmiu strategicznych marek na świecie duńskiego koncernu. Dziś przedstawiono koncepcję jej promocji i umacniania. Duńczycy chcą, aby za trzy lata Łomża była liderem piwnych marek w północno-wschodniej Polsce, dlatego będą inwestycje, wsparcie marketingowe i merytoryczne prosto z centrali duńskiego koncernu.
Hasłem tegorocznej akcji promocyjnej Łomża ma być zdanie: „Kobieta tego nie zrozumie”. Bilbordy będą nawiązywały m.in. do rozgrywanych po raz pierwszy z udziałem Polaków piłkarskich Mistrzostw Europy. Łomża będzie się wzmacniała na miejscu choćby poprzez próbę powrotu do lokali gastronomicznych w mieście, czy ściśle miejskie obchody jubileuszu 40-lecia istnienia browaru z nagrodą główną 40 zestawów całorocznego zapasu piwa! Będzie też próbowała wyjść na zewnątrz
- Będziemy rozwijać Łomżę atakując sąsiednie rynki – zapowiadał dyrektor Rybicki. - Pójdziemy na Olszyn (Mazury) i Siedlce – dodawał.
Tu w promocji ma pomóc m.in. organizacja „Łomża beer festiwal” w głównych miastach regionu. Wszystko to ma sprawić, że o Łomży będzie się dużo więcej mówiło i Łomży będzie się dużo więcej kupowało, a dzięki temu właściciel więcej zarobi. Plan zakłada, że cały koncern Royal Unibrew, w tym jego spółka w Polsce do 2010 roku podwoi przychody.
- Łomża to perła w naszej koronie w Polsce – mówił Radosław Kasyk. Dyrektor ds marketingu RUP zapewniał, że dziś Łomża jest najważniejszą marką piwa w grupie i chcemy, aby tak pozostało.
- Naszym celem jest, aby w 2010 roku Łomża była liderem piwnych marek w północno-wschodniej Polsce – dodawał Kasyk.