Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Łomża: „Kobieta tego nie zrozumie”

Główne zdjęcie
Maciej Rybicki - Dyrektor Generalny Royal Unibrew Polska

Marka Łomża jest najważniejszą marką Royal Unibrew Polska i jedną z siedmiu strategicznych marek na świecie duńskiego koncernu. Dziś przedstawiono koncepcję jej promocji i umacniania. Duńczycy chcą, aby za trzy lata Łomża była liderem piwnych marek w północno-wschodniej Polsce, dlatego będą inwestycje, wsparcie marketingowe i merytoryczne prosto z centrali duńskiego koncernu.

Radosław Kasyk - dyrektor marketingu Royal Unibrew Polska
Radosław Kasyk - dyrektor marketingu Royal Unibrew Polska
O przyszłości Łomży i planach wobec tej marki informowali podczas specjalnej konferencji prasowej Maciej Rybicki dyrektor generalny Royal Unibrew Polska, i Radosław Kasyk, dyrektor marketingu RUP. Jeszcze w tym roku w łomżyńskim zakładzie zostaną przeprowadzone inwestycje za 4 mln zł. Mają być wprowadzone nowe technologie produkcji, zmodernizowane linie rozlewnicze, oraz poprawione magazyny i dystrybucja. Znacznie większa ma być także promocja.
Hasłem tegorocznej akcji promocyjnej Łomża ma być zdanie: „Kobieta tego nie zrozumie”. Bilbordy będą nawiązywały m.in. do rozgrywanych po raz pierwszy z udziałem Polaków piłkarskich Mistrzostw Europy. Łomża będzie się wzmacniała na miejscu choćby poprzez próbę powrotu do lokali gastronomicznych w mieście, czy ściśle miejskie obchody jubileuszu 40-lecia istnienia browaru z nagrodą główną 40 zestawów całorocznego zapasu piwa! Będzie też próbowała wyjść na zewnątrz    
- Będziemy rozwijać Łomżę atakując sąsiednie rynki – zapowiadał dyrektor Rybicki. - Pójdziemy na Olszyn (Mazury) i Siedlce – dodawał.
Tu w promocji ma pomóc m.in. organizacja „Łomża beer festiwal” w głównych miastach regionu. Wszystko to ma sprawić, że o Łomży będzie się dużo więcej mówiło i Łomży będzie się dużo więcej kupowało, a dzięki temu właściciel więcej zarobi. Plan zakłada, że cały koncern Royal Unibrew, w tym jego spółka w Polsce do 2010 roku podwoi przychody.
- Łomża to perła w naszej koronie w Polsce – mówił Radosław Kasyk. Dyrektor ds marketingu RUP  zapewniał, że dziś Łomża jest najważniejszą marką piwa w grupie i chcemy, aby tak pozostało.
- Naszym celem jest, aby w 2010 roku Łomża była liderem piwnych marek w północno-wschodniej Polsce – dodawał Kasyk.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę