Szanuj Zieleń czyli Łomża rozlewa się po Polsce
Od poniedziałku Polacy w całym kraju mogą dowiedzieć się z czego słynie Łomża. Na 14 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, w tym na antenie TVP1 i Polsatu, można zobaczyć pierwszą ogólnopolską reklamę piwa Łomża Export. Hasło przewodnie spotu brzmi „szanuj zieleń” i nawiązuje do zielonych opakowań, w jakich sprzedawany jest flagowy dziś wyrób łomżyńskiego browaru.
Przedzierając się przez dziewiczą dżunglę w poszukiwaniu jeszcze nie odkrytych gatunków, ekipa podróżników odnalazła kwitnący banknotami krzew mamonowca oraz niezwykłe drzewo sandałowe. Jednakże największym odkryciem, jakiego dokonali, było drzewo butelkowca, które wydało dojrzałe owoce – butelki piwa Łomża Export. Tak rozpoczyna się kampania reklamowa marki należącej do Browaru Łomża.
Jak podał Browar Łomża w komunikacie prasowym "pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna piwa Łomża Export ruszyła 17 lipca br. 30-sekundowy film emitowany jest w porach wysokiej oglądalności na antenie TVP1, TVP2, Polsatu oraz w wybranych kanałach tematycznych: Discovery, National Geographic, TVN Turbo, Polsat Sport, Canal+, Canal+ Sport, Extreme Sport, VIVA Polska, MTV Polska, TVN Meteo oraz AXN. Celem kampanii jest umocnienie pozycji marki Łomża Export w segmencie Premium oraz wzrost jej znajomości na terenie całego kraju."
Czy to oznacza, że Browar Łomża staje się browarem ogólnopolskim? Odpowiedzi na to pytanie na razie nie znamy.
Dodajmy, że reklamę telewizyjną wyreżyserował Marcin Ziębiński, którego najnowszy film fabularny „Dublerzy” wszedł właśnie na ekrany kin.