poniedziałek, 19 listopada 2018 napisz DONOS@

Piątnica to jedna z najsilniejszych marek w Polsce

Organizacja Superbrands ogłosiła wyniki XII edycji badania siły marki w Polsce. W tym roku po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci. Na 6 miejscu listy marek, które uzyskały najwyższe ogólne noty (po uwzględnieniu liczebności kategorii) znalazła się „Piątnica”. Przegrała m.in. z Google, ale wygrała np. z Facebook.

Badanie Superbrands realizowane jest co roku. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano blisko 2 tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują, ale w ramach ciekawostki organizatorzy zaprezentowali ranking 20 marek, które uzyskały najwyższe ogólne noty (po uwzględnieniu liczebności kategorii). W właśnie w nim na 6 pozycji jest „Piątnica”. Przed nią w Polsce są tylko: Rossmann, Allegro, Google, E. Wedel i Milka.

Marka spółdzielni mleczarskiej z Piątnicy wygrała jest najsilniejsza w kategorii „ŻYWNOŚĆ/nabiał”  z indeksem siły marki wynoszącym 0,45.. Wyprzedziła marki: Mlekovitę (0,34), Hochland (0,33), Łaciate (0,33) czy Danone (0,31).

181019011825.gif

 
181116110919.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę