Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@

Piątnica z roku na rok cenniejsza

Główne zdjęcie
Prezes OSM Piątnica - Zbigniew Kalinowski

Piątnica, kolejny rok z rzędu, awansowała w „Rankingu najcenniejszych polskich marek” dziennika „Rzeczpospolita”. Eksperci wycenili jej wartość na 234,4 mln zł. To aż o 12% więcej niż w roku ubiegłym.

W tegorocznym „Rankingu najcenniejszych polskich marek” ogłoszonym przez dziennik „Rzeczpospolita”, Piątnica uplasowała się na 59 pozycji w „Klasyfikacji Generalnej”, wyprzedzając takie brandy jak Pudliszki, Sokołów czy Hortex. Wartość marki została oszacowana na 234,4 mln zł, co oznacza, że w ciągu roku wzrosła o ok. 25 mln zł.

Pomimo silnej konkurencji na rynku żywności, Piątnica utrzymała wysokie, 13. miejsce
w zestawieniu 71 brandów spożywczych. W rankingu wzięto pod uwagę moc marki, jej siłę, prestiż, świadomość, a także postrzeganą wartość oraz jakość. Na podstawie powyższych kryteriów Piątnica uplasowała się wśród trzech najmocniejszych i najsilniejszych brandów sektora mleczarskiego. Jako jedyna marka z tej branży, Piątnica osiągnęła aż 25%-owy wzrost świadomości.

- Mocna pozycja Piątnicy w prestiżowym rankingu najcenniejszych i najmocniejszych polskich marek jest dla nas potwierdzeniem, że wybraliśmy właściwą strategię rozwoju – mówi Zbigniew Kalinowski, Prezes OSM Piątnica. – Niezmiernie cieszy fakt, że wartość marki Piątnica z roku na rok zwiększa się. Jesteśmy także dumni, że mimo ogromnej konkurencji na rynku, znajomość naszej marki wśród konsumentów znacząco wzrosła, i to kolejny rok z rzędu, mimo że nie prowadzimy typowych działań reklamowych. Lojalność i przywiązanie  klientów do marki Piątnica zawdzięczamy przede wszystkim najwyższej jakości i szerokiej dostępności naszych produktów – dodaje prezes.

„Ranking najcenniejszych polskich marek” został opracowany przez dział ekonomiczny dziennika „Rzeczpospolita” przy współpracy firm Acropolis Advisory oraz Nielsen. Projekt zrealizowano na podstawie danych finansowych oraz wyników badania opinii konsumentów. W tegorocznej, 7. już edycji rankingu wzięło udział 340 brandów.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę