Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 21 listopada 2024 napisz DONOS@

Setki spojrzeń na Łomżę...

124 fotografie przedstawiające „Łomżę prawdziwą” nadesłano na konkurs organizowany przez 4lomza.pl. Przyjmowanie prac, zgodnie z regulaminem, zakończyliśmy o północy 2 stycznia 2011roku, a ostatnie zgłoszenie dotarło punktualnie o 23:59. - To pierwsza edycja konkursu. Nas najbardziej zaskoczyła ilością nadesłanych zdjęć z ich różnorodnością – mówi Marek Maliszewski. - Komisja konkursowa zbierze się w najbliższy piątek i wskaże 30 nominowanych prac do nagrody głównej, na które później głosować będą mogli internauci.

Jury konkursu  to profesjonaliści. Tworzą go Teresa Adamowska – artysta plastyk, wykładowca Liceum Plastycznego im. W. Kossaka w Łomży, Jerzy Chaberek członek Związku Polskich Artystów Fotografików,  Marek Maliszewski z 4lomza.pl i Stanisław Zeszut z Grupy fotograficznej NURT. To oni najpierw wybiorą 30 zdjęć, z których później, w drugim etapie, jury wskaże  najlepsze trzy zdjęcia  i przyzna odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce.  Ich autorzy, dzięki sponsorom – firmie GOTTI i UniGlass - otrzymają nagrody pieniężne 800, 500 i 300 zł.
Po niedzieli zdjęcia nominowane zostaną opublikowane na stronie internetowej konkursu www.fotokonkurs.4lomza.pl, gdzie internauci będą mogli oddawać głosy na poszczególne fotografie. Autor fotografii, która otrzyma największą ilość głosów zostanie uhonorowany nagrodą rzeczową – niezbędnym w pracy fotoreportera przenośnym dyskiem o pojemności 500 GB.
Finał konkursu i wręczenie nagród odbędą się w lutym.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę