Inwestycja w Łomżę przed batalią o zachodnią Polskę
Royal Unibrew chce Łomżą zawojować zachodnią część kraju. Zapowiedziała to Rzeczpospolitej Beata Pawłowska, prezes spółki należącej do duńskiego koncernu. Na zdobycie zachodnich województw Royal Unibrew Polska daje sobie dwa lata. Aby to osiągnąć jeszcze pod koniec tego roku uruchomi w Łomży nową linię do butelkowania piwa za ok. 10 mln zł.
Z podawanych przez prezes Pawłowską danych Rzeczpospolitej wynika, że od stycznia do lipca tego roku popyt na Łomżę zwiększył się o 28 proc.. Sprzedaż marki napędziła m.in. jej niepasteryzowana wersja, która pojawiła się na rynku w maju.
– Obecnie pracujemy nad strategią na lata 2011 – 2013. Wiemy już jednak, że w dalszym ciągu będziemy chcieli rozwijać markę Łomża – zapowiada Pawłowska.