Ankieta dla podatników PUS
Podlaski Urząd Skarbowy chcąc obsługiwać swoich podatników na jeszcze wyższym, niż dotychczas poziomie przygotował specjalną ankietę, w której podatnicy będą mogli wyrazić swój poziom zadowolenia z obsługi w tymże urzędzie.
- Serdecznie zapraszamy do uczciwego wypełnienia tej ankiety i zwrócenia jej do naszego urzędu, bo to pozwoli nam rozwijać się i proponować kolejne rozwiązania, podnoszące poziom obsługi w naszym urzędzie, a także eliminować ewentualne niedogodności z jakimi się nasi podatnicy stykają – przekonuje Edward Kosakowski, naczelnik Podlaskiego Urzędu Skarbowego.
Ankieta PUSu doskonale wpisuje się w cały zestaw działań podejmowanym ostatnio przez podlaską administrację skarbową, mających na celu poprawę jakości obsługi podatników. Zależy nam na tym, żeby podatnicy byli zadowoleni i żeby zawsze otrzymali potrzebną im pomoc. Dlatego raz jeszcze namawiamy do częstszych kontaktów z nami i dzielenia się swoimi uwagami dotyczącymi funkcjonowania urzędów. Można to robić telefonicznie, za pomocą skrzynek zawieszonych w urzędach lub za pomocą skrzynek elektronicznych, których adresy można znaleźć na stronie internetowej Izby Skarbowej w Białymstoku (www.is.biaman.pl).