piątek, 22 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Praca maturalna

Witam. Poszukuję osoby, która napisze mi pracę maturalną w rozsądnej cenie. Mam już gotowy plan wypowiedzi, literaturę podmiotu i przedmiotu.
Pilne!

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Praca maturalna

napisz na @ jaki temat

a.k.

Zapraszam do współpracy. Pomocą dla maturzystów zajmuję się już od 3 lat.
Starannie dobiorę bibliografię, napiszę od podstaw pracę, a jak będzie trzeba zaprojektuję prezentację multimedialną. Na życzenie również mogę skompletować pytania jakich możesz się spodziewać na maturze.
kontakt: pati.na.pomoc@gmail.com

Tak tworzą się przyszłe elity intelektualne Polski :(

Nowa podstawa programowa ...

Ja to nie wiem po co młodym ta matura, przecież i tak trzeba się uczyć języka i wyjeżdzać, chyba tylko po to, żeby nie być gorszym od rówieśników swoich i mieć poczucie \"że jest się kimś\" eh te stereotypy dzisiejsze...

Pisanie pracy maturalnej wcale nie musi być katorgą - jeżeli wybierzemy temat, który nas interesuje, pisanie może okazać się dużą przyjemnością. Grunt to ułożenie dobrego planu oraz odpowiedni dobór bibliografii. Jak powinna wyglądać jej kompozycja można przeczytać http://pisanie-prac.pen.io W ogóle w internecie jest dużo cennych wskazówek, wystarczą tylko chęci - reszta przyjdzie sama.

Racja ,matura w dzisiejszych czasach to jednoznaczne wykształcenia podstawowe.
Wiadomo z kolei ,że studia to techniczne ,niestety reszta pic na wode.

Pomysłowo.

podstawowe pytanie, po co Ci matura?

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.