Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
Hej kupiłam sprzęt w tym sklepie ale jednak nie spełnia moich oczekiwań czy mogę go zwrócić i zażądać zwrotu gotówki? Czy istnieje coś takiego jak zwrot towaru w przeciągu 14 dni?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
Niestety... widziały gały co brały jak to mówią, tylko kupując przez net możesz \"ZWRÓCIĆ\" towar \"bo tak\" przez swoje widzi-misie itp...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
właśnie nie widziały bo towar był zapakowany a sprzęt okazał się być głośny... glupota
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
Z tego co mi wiadomo to u nich można tylko wymienić na inny sprzęt.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
a co kupiłaś że takie głośne?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
krajalnica
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
nawet i wymienić nie można. chciałem wymienić pralke bo kupowałem pod zabudowe i mi pokazali która to a sie okazało że jest to normalna pralka nie pod zabudowe. chciałem wymienic tylko na pralke pod zabudowe i powiedzieli ze nie mozna i kazali dzwonic do warszawy podali numer i wgl. z łomży odsyłali do warszawy a z warszawy do łomży i zakończyło się na tym że sprzedałem pralkę prywatnej osobie i kupiłem drugą tylko że już nie w euro agd rtv frizq
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
Prawda ja tam kupiłem wideo rejestrator, w domu wyjąłem i włączyłem okazało się że jest zepsuty bo wyświetlacz nie widział dobrze kolorów tylko plamy jakieś, pojechałem z powrotem tam to powiedzieli że mogę wymienić na drugi taki sam jak mają, fart chciał że mieli wziąłem drugi taki sam i drugi się okazał też popsuty bo miał dwie kreski w pionie na wyświetlaczu (uszkodzony wyświetlacz) poszedłem znowu do nich i pytam czy mogę zamienić na inny oni powiedzieli że nie wymienią tylko sporządzą protokół reklamacyjny ale po raz drugi fart chciał że mieli na magazynie gdzieś schowany jeszcze jeden o którym nie pamiętała osoba sprzedająca tylko kasjerka powiedziała że widziała gdzieś po pół godziny czekania znaleźli no i całe szczęście okazał się sprawny, ja omijam ten sklep szerokim łukiem, zero podejścia do klienta między innymi, żebym ja jeszcze tydzień miał ten wideo rejestrator a miałem go zaledwie 10 minut od wyścia od nich po czym wróciłem. Śmiech na sali.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
Prawo konsumenckie mówi, że można zwrócić towar jeśli jest nawet przeceniony. Poszukajcie w przepisach.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
re: Autor: motyl62 - BZDURA! Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ani słowem nie wspominają o możliwości zwrotu towaru zakupionego stacjonarnie w sklepie. Zgodnie z przepisami ( po ostatniej nowelizacji), towar taki możemy tylko i wyłącznie reklamować, a zwrócić w ciągu 14 dni możemy jedynie towar zakupiony na odległość (np. e-sklepy, portale aukcyjne, przez telefon) lub poza lokalem przedsiębiorstwa (np.pokazy). Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nie przewiduje możliwości zwrotu towaru zgodnego z umową ( tj np. niewadliwego), dlatego sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia takiego towaru. to zależy TYLKO od dobrej woli sprzedającego/sklepu !
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
zwróciłam krajalnice- pieniążki zostały zwrócone, udało się. . .
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
A jak u nich z ratami?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda |
Raty 0%. Nie ma tam ubezpieczenia obowiązkowego. Oczywiscie proponują ale wcale nie musisz go brać. Kupuowałem tam połowę sprzętów do domu i wszystko było ok. Warto jest przy wiekszych zakupach ponegocjować. Sam zamawiałem sprzet ze sklepu internetowego z odbiorem w stacjonarnym i nie było problemu ze zwrotem... Jeśli kupujecie coś natomiast w stacjonarnym to nie przewiduje się zwrotów. Tak jest w prawnym systemie i nie tylko w rtv Euro agd ale w każdym innym sklepie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |