poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

Hej kupiłam sprzęt w tym sklepie ale jednak nie spełnia moich oczekiwań czy mogę go zwrócić i zażądać zwrotu gotówki? Czy istnieje coś takiego jak zwrot towaru w przeciągu 14 dni?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

Niestety... widziały gały co brały jak to mówią, tylko kupując przez net możesz \"ZWRÓCIĆ\" towar \"bo tak\" przez swoje widzi-misie itp...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

właśnie nie widziały bo towar był zapakowany a sprzęt okazał się być głośny... glupota

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

Z tego co mi wiadomo to u nich można tylko wymienić na inny sprzęt.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

a co kupiłaś że takie głośne?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

krajalnica

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

nawet i wymienić nie można. chciałem wymienić pralke bo kupowałem pod zabudowe i mi pokazali która to a sie okazało że jest to normalna pralka nie pod zabudowe. chciałem wymienic tylko na pralke pod zabudowe i powiedzieli ze nie mozna i kazali dzwonic do warszawy podali numer i wgl. z łomży odsyłali do warszawy a z warszawy do łomży i zakończyło się na tym że sprzedałem pralkę prywatnej osobie i kupiłem drugą tylko że już nie w euro agd rtv

frizq

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

Prawda ja tam kupiłem wideo rejestrator, w domu wyjąłem i włączyłem okazało się że jest zepsuty bo wyświetlacz nie widział dobrze kolorów tylko plamy jakieś, pojechałem z powrotem tam to powiedzieli że mogę wymienić na drugi taki sam jak mają, fart chciał że mieli wziąłem drugi taki sam i drugi się okazał też popsuty bo miał dwie kreski w pionie na wyświetlaczu (uszkodzony wyświetlacz) poszedłem znowu do nich i pytam czy mogę zamienić na inny oni powiedzieli że nie wymienią tylko sporządzą protokół reklamacyjny ale po raz drugi fart chciał że mieli na magazynie gdzieś schowany jeszcze jeden o którym nie pamiętała osoba sprzedająca tylko kasjerka powiedziała że widziała gdzieś po pół godziny czekania znaleźli no i całe szczęście okazał się sprawny, ja omijam ten sklep szerokim łukiem, zero podejścia do klienta między innymi, żebym ja jeszcze tydzień miał ten wideo rejestrator a miałem go zaledwie 10 minut od wyścia od nich po czym wróciłem. Śmiech na sali.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

Prawo konsumenckie mówi, że można zwrócić towar jeśli jest nawet przeceniony. Poszukajcie w przepisach.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

re: Autor: motyl62 - BZDURA!

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ani słowem nie wspominają o możliwości zwrotu towaru zakupionego stacjonarnie w sklepie. Zgodnie z przepisami ( po ostatniej nowelizacji), towar taki możemy tylko i wyłącznie reklamować, a zwrócić w ciągu 14 dni możemy jedynie towar zakupiony na odległość (np. e-sklepy, portale aukcyjne, przez telefon) lub poza lokalem przedsiębiorstwa (np.pokazy).
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nie przewiduje możliwości zwrotu towaru zgodnego z umową ( tj np. niewadliwego), dlatego sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia takiego towaru.

to zależy TYLKO od dobrej woli sprzedającego/sklepu !








Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

zwróciłam krajalnice- pieniążki zostały zwrócone, udało się. . .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

A jak u nich z ratami?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zwrot w sklepie rtv euro agd veneda

Raty 0%. Nie ma tam ubezpieczenia obowiązkowego. Oczywiscie proponują ale wcale nie musisz go brać. Kupuowałem tam połowę sprzętów do domu i wszystko było ok. Warto jest przy wiekszych zakupach ponegocjować.

Sam zamawiałem sprzet ze sklepu internetowego z odbiorem w stacjonarnym i nie było problemu ze zwrotem... Jeśli kupujecie coś natomiast w stacjonarnym to nie przewiduje się zwrotów. Tak jest w prawnym systemie i nie tylko w rtv Euro agd ale w każdym innym sklepie.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org