Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
diesel lub benzna |
jak w temacie plus i minus . Co wvbrać ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
iesel tańszy w utrzymaniu ja jeżdżę już 12 lat i nie narzekam benzyna dużo pali MM
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
tańszy w utrzymaniu HAHAHAHAHAH dwumasa,turbina Spiepszy się jedna część, trzeba wymieniać połowe układu... Ceny kosmiczne \"tańszy w utrzymaniu\" HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH No nic, też się pośmieje, jak kiedyś podczas jazdy dostaniesz samozapłonu i zatrzesz silnik :D
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
Nie zależ mi na przechwałkach - szczere opinnie !
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
diesel tańszy w utrzymaniu.... OMG! benzyna z LPG :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
A ile masz pieniędzy na to auto i jaki rocznik by Cię mniej więcej interesował?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
Zależy czy miasto czy w trasy, benzyna na miasto, diesel na trasy, tańsze w utrzymaniu są zawsze benzyniaki, wyeksploatowany diesel to duże wydatki
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
Jeżeli diesel to najlepiej nowy, albo z silnikiem o sprawdzonej trwałości np. 1,9 TDI i ze znaną historią pojazdu. Diesel najlepiej się sprawdzi, jeśli samochód będzie robił duże przebiegi na długich trasach, a nie klekotał zamarznięty w korkach miejskich. Radość z mniejszych kosztów paliwa zamieni się w rozgoryczenie przy obsłudze (np. rozrząd) lub nieuchronnych naprawach np. turbin, czy innych pompo-wtrysków. Najgorsze kłopoty są z eksploatacją przechodzonych, nietypowych diesli, w których np. nagminnie pękają głowice, czy inne bloki silnika. rudy błazen z druhem
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
--> kali4nia Samochód ma być nowy i używany? Bo jak używka dyzel to licz na egzemplarze z rocznym przelotem od 30 tysi km i wyżej. Dyzel o niebo droższy w naprawach: wtryski od 400 do 2000 zł za sztukę, dwumasa od 2000 zł, spreżarka od 1000 zł ... Do przelotów poniżej 20 tysi rocznie - benzyna i to stara, wolnossąca 16v a najlepiej 8v, żadne TSI, FSI, TCe, GDi, VTi, ecoboost, multiair. Jak więcej to też stara benzyna + lpg. _________________________________________________________________ http://www.michalkiewicz.pl/ https://myslpolska.info/ http://kresywekrwi.blogspot.com/?m=0
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
hybryda
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
mam diesla, ale przesiadł bym się na benzynę. ---------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
rayben - interuje mnie autko w kl.opel astra IV . Rocznik 2010-12
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
ja mam 1.9 tdi i nigdy nie zamienię na benzynę ,jakoś ani turbina ani wtryski nie siadają MM
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
No to chyba kolega o nicku \"paplik\" wyczerpał temat. Najlepiej kup benzynę i zagazuj.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
No chyba, że masz w planach robić rocznie przynajmniej 30 tys. km. Wtedy można rozejrzeć się za dieslem. Ale lepiej żeby był to egzemplarz krajowy. W 2010 wciąż jeszcze królowała w Polsce moda na kupowanie diesli bez względu na planowany roczny przebieg, więc masz szansę kupić auto, które będzie miało przejechane poniżej 60 tys. km. Ale sporo będzie tego szukania...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: diesel lub benzna |
Benzyna,nawet jak na trasy to ładujesz gaz i smigasz jak zły. W zime wsiadasz, brzdek i odpalasz, po 3 minutach masz ciepło w środku a nie jak diesel,moze nie odpalic, a zeby ciepło było w środku trzeba czekać godzine. Koszty eksploatacji w benzynie również dużo niższe
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |