Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Ankieta |
Szanowni Państwo Zwracam się z prośbą o udzielenie, rzetelnej odpowiedzi na poniższe pytania. Nazywam się Paweł Gałczyk jestem studentem PWSIP w Łomży i opracowana przeze mnie ankieta stanowi podstawę do zebrania informacji o stosowanych systemach motywacyjnych. Wyniki uzyskanych badań będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Dziękuję. 1. Czy motywują Pana/Panią do efektywniejszej pracy? a) nie b) tak 2. Jeśli tak, to czy są to motywatory materialne czy raczej niematerialne? a) materialne b) niematerialne c) niematerialne i materialne 3. Proszę wymienić, które z niżej wymienionych motywatorów materialnych stosowane są w firmie? a) pensje, b) premie, c) nagrody, d) telefony, samochody służbowe, e) świadczenia medyczne, f) inne, jakie; ……… 4. Proszę wymienić, które z niżej wymienionych motywatorów niematerialnych stosowane są w firmie? a) szkolenie, kursy, b) pochwały, listy gratulacyjne, c) imprezy integracyjne dla zarządu, pracowników i ich rodzin, d) atrakcyjna droga awansu, do doskonalenia swoich umiejętności i samokształcenia, f) dodatkowe urlopy, g) nagany, upomnienia, h) inne, jakie; ……… 5. Które z motywatorów niematerialnych uważa Pan/Pani za najskuteczniejsze i dlaczego? ……… 6. Jak Pana /Pani zdaniem powinno się motywować do lepszej i efektywniejszej pracy? ……… 7. Czy uważa Pan/Pani, że stosowany w firmie system motywacyjny jest skuteczny? Proszę uzasadnić; Tak,…… Nie,…… Metryczka: Płeć Kobieta Mężczyzna Wiek 18-24 25-34 35-44 45 i więcej, Wykształcenie wyższe, średnie, policealne, zasadnicze zawodowe, podstawowe Staż pracy do 1 roku, 1-5 lat, 5-10 lat, 10 i więcej, Moglibyscie to uzupelnic z góry dziękuje Pawel :) Wpiscie pytanie i odpowiedz
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Ankieta |