środa, 27 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
mechaniak

Witam jestem tutaj nowy.Mam pytanko wiecie moze od ilu pkt przyjmuja do mechaniaka???ile trzeba miec pkt minimum??? :]

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: mechaniak

podobno słyszałem że 60

hej zależy czy myślisz o liceum czy technikum,
a więc technikum elektroniczne i chyba mechatroniczne i tele-informatyczne to 100 ponktow technikum mechaniczne 80 i chyba tez liceum 80. pozdro.

Kiedy ja chodziłem do mechaniaka to nie było żadnych punktów aby się przyjąć do szkoły tylko egzaminy.Szkołę mogę polecić naprawdę warto. Teraz studiuję i mechaniak się liczy wśród szkół wykładówców

ptysiu oby to byla prawda 80-100pkt to troche duzo :/

Absolutnie nie idź do mechaniaka.Zmarnujesz się tam chłopie!:P

Idz do "ZDZ" na bawelne tam sie niezmarnujesz.

Nie idź do mechaniaka. Nie popełniaj tego błędu co ja :-/

Nie idz do mechaniaka ??:> Jak myslisz o politechnice w przyszlosci lub innej technicznej uczelni to polecam, a jesli o jakiejs innej typu uniwerek -psychologia, to daruj sobie. Mechaniak jest tylko jeden i zawsze bedzie w sercu abslowentow, ten bez "ogolniaka" - bez obrazy ale historie tej szkoly tworzylo "nauczanie TECHNICZNE". Z autopsji wiem, ze po technikum np, na politechnice nie mamy problemow z przedmiotami technicznymi, wiemy na co zwrocic uwage i co jest istotne do zapamietania, bez zbednego zakuwania i zasmiecania pamieci. Matematyki i fizyki tez idzie sie nauczyc :) moze troche trudniej, ale ....jakos sie da. Jesli chcesz miec wyksztalcenie techniczne to polecam.

tyaa jak beda miejsca to i z 50 punktami cie puszcza, jeszcze jak trenujesz cos np jak koszykowke albo siatkowke i lekkoatletyke to przechodzis z z klasy do klasy no wiadomo ze nie bedziesz tylko chodzil na lekcje sportowe, a do szkoly to sie pojawisz raz na 3 miesiace. no mowie okolo 50 punktow ale co z tego jak cie wywalic moga...