Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
mechaniak |
Witam jestem tutaj nowy.Mam pytanko wiecie moze od ilu pkt przyjmuja do mechaniaka???ile trzeba miec pkt minimum??? :]
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: mechaniak |
podobno słyszałem że 60
|
|
hej zależy czy myślisz o liceum czy technikum, a więc technikum elektroniczne i chyba mechatroniczne i tele-informatyczne to 100 ponktow technikum mechaniczne 80 i chyba tez liceum 80. pozdro.
|
|
Kiedy ja chodziłem do mechaniaka to nie było żadnych punktów aby się przyjąć do szkoły tylko egzaminy.Szkołę mogę polecić naprawdę warto. Teraz studiuję i mechaniak się liczy wśród szkół wykładówców
|
|
ptysiu oby to byla prawda 80-100pkt to troche duzo :/
|
|
|
Idz do "ZDZ" na bawelne tam sie niezmarnujesz.
|
|
Nie idź do mechaniaka. Nie popełniaj tego błędu co ja :-/
|
|
Nie idz do mechaniaka ??:> Jak myslisz o politechnice w przyszlosci lub innej technicznej uczelni to polecam, a jesli o jakiejs innej typu uniwerek -psychologia, to daruj sobie. Mechaniak jest tylko jeden i zawsze bedzie w sercu abslowentow, ten bez "ogolniaka" - bez obrazy ale historie tej szkoly tworzylo "nauczanie TECHNICZNE". Z autopsji wiem, ze po technikum np, na politechnice nie mamy problemow z przedmiotami technicznymi, wiemy na co zwrocic uwage i co jest istotne do zapamietania, bez zbednego zakuwania i zasmiecania pamieci. Matematyki i fizyki tez idzie sie nauczyc :) moze troche trudniej, ale ....jakos sie da. Jesli chcesz miec wyksztalcenie techniczne to polecam.
|
|
tyaa jak beda miejsca to i z 50 punktami cie puszcza, jeszcze jak trenujesz cos np jak koszykowke albo siatkowke i lekkoatletyke to przechodzis z z klasy do klasy no wiadomo ze nie bedziesz tylko chodzil na lekcje sportowe, a do szkoly to sie pojawisz raz na 3 miesiace. no mowie okolo 50 punktow ale co z tego jak cie wywalic moga...
|
|