niedziela, 24 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Klimat naszego miasta

Witam wszystkich!! Mam do Was pytanie: Jak postrzegacie Łomże pod wzgledem tzw "klimatu miasta". Szczerze mówiąc w naszym mieście przebywam teraz bardzo rzadko, gdyż studiuję w Olsztynie. Do domu przyjeżdżam tylko wtedy kiedy muszę (po wałówę ;) lub materiały na pracę inżynierską) lub gdy wypada (głównie święta). I co mnie denerwuje, a raczej dobija?? Mianowicie to, że w Łomży nie ma klimatu większych miast tzn "starówka" gdzie powinno być skupione wieczorne życie miasta jest kompletnie MARTWA. Całe "życie towarzyskie" skupia się w klubach przy stacji benzynowej przy Al. Legionów, a tam "klimatu" trudno szukać bo się go nie znajdzie. Poza tym nie ma rzadnych stylowych i klimaciarskich knajpek, nawet - tak szczerze mówiąc - nie ma porządnego lokalu aby potańczyć (jedynie Yam Cafe, ale parę razy byłem świadkiem jak zamykali ja kiedy cały klub był pełny bo dochodziła godzina 1:00 (!!!!!!!!) co jest dla mnie zjawiskiem wręcz żenującym). Dlatego zawsze przyjazd do Łomży traktuje jako swego rodzaju odskocznię od tych wszystkich hulanek na studiach i po 3-4 dniach chcę poprostu jak najszybciej stąd wyjechać bo zanudzić się można na smierć. Ale to mogłoby się zmienić po rewitalizacji zabytkowej części miasta, i przeniesieniu w/w lokali na "starówkę"... Tylko czy się to wykorzysta czy Łomża nadal będzie tkwiła w zaściankach?? Mam nadzieję, że nie. Czekam na wasze komentarze i uwagi.

Pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Klimat naszego miasta

Szczerze mówiąc, długo zastanawiałem sie nad poruszeniem tego tematu.