czwartek, 28 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Mechanik

posiadam problem z oplem corso b 1.4 auto nie chodzi na benzynie lecz na gazie pracuje normalnie. na paliwie auto przerywa i gaśnie. została wymieniona popa paliwa oraz wtryskiwacz, może ktoś miał podobny problem i powie mi gdzie udał się do mechanika? Lub może ktoś zna dobrego mechanika który by się z tym uporał??

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

do sprawdzenia zapłon i filtr paliwa.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

filtr sprawdziłem jest czysty. a nawet podpięty został bez filtra i ten sam problem dodam ze auto na wolnych obrotach pracuje na benzynie. jednak jak wrzuci się 1 bieg i zaczyna jechać. auto zaczyna się krztusić i gasnąć

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Miałam ten sam problem, możliwe że musisz zmienić moduł :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

hym Jaki moduł gdyż nie jestem mechanikiem. tylko takie podstawowe sprawy ogarniam :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

zapłonowy

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Oki. to Przekaże mechanikowi w pon żeby sprawdził. Grunt ze na gazie mogę do niego dojechać :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

A to mechanik nie mógł sam zdiagnzować??

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Moduł to sobie w głowie zmień - Na gazie chodzi normalnie - gdzie tu logika.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Musisz sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa najprawdopodobniej jest za małe czasem się zdarza nawet przy nowej pompie paliwa.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

albo włożyli nie taką pompę co trzeba, która daje mniejsze ciśnienie.spotkałem się z takim przypadkiem.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

zgadza się M@ster tak też może być w chinach też mogli czegoś tam nie dopracować.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Witam twoim problemem jest zapewne zaniskie ciśnienie w układzie paliwowym ale zamało podałeś info. jest to silnik na jedno wtryskowym punkcie bo jak tak to zrób podmiankie wtryskiwacza i zobacz efekty, sprawdz też przewody dolotowe paliwa może któryś być nieszczelny i zasysać lewe powietrze i to możę być efektem tego że samochód gaśnie a na wolnych obrotach chodzi bo potrzebuje mniej paliwa.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Jeszcze raz ja w samochodach z elektryczną pompką paliwa ciśnienie w układzie paliwoym jest stałe do regulacji ciśnienia służy takie małe ustrojstwo które w zależności od zapotrzebowania silnika podaje go wiecej lub mniej to też może być przyczyną tych objawów nie pamiętam jak się fachowo nazywa
chyba jakoś tak (regulator ciśnienia paliwa) czy coś w tym rodzaju.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Mechanik

Raczej nieszczelność przewodów można wyeliminować ponieważ lewe powietrze w układzie paliwowym spotyka się tylko w silnikach diesla.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org