Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Mechanik |
posiadam problem z oplem corso b 1.4 auto nie chodzi na benzynie lecz na gazie pracuje normalnie. na paliwie auto przerywa i gaśnie. została wymieniona popa paliwa oraz wtryskiwacz, może ktoś miał podobny problem i powie mi gdzie udał się do mechanika? Lub może ktoś zna dobrego mechanika który by się z tym uporał??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Mechanik |
do sprawdzenia zapłon i filtr paliwa.
|
|
filtr sprawdziłem jest czysty. a nawet podpięty został bez filtra i ten sam problem dodam ze auto na wolnych obrotach pracuje na benzynie. jednak jak wrzuci się 1 bieg i zaczyna jechać. auto zaczyna się krztusić i gasnąć
|
|
Miałam ten sam problem, możliwe że musisz zmienić moduł :)
|
|
hym Jaki moduł gdyż nie jestem mechanikiem. tylko takie podstawowe sprawy ogarniam :)
|
|
zapłonowy
|
|
Oki. to Przekaże mechanikowi w pon żeby sprawdził. Grunt ze na gazie mogę do niego dojechać :)
|
|
A to mechanik nie mógł sam zdiagnzować??
|
|
Moduł to sobie w głowie zmień - Na gazie chodzi normalnie - gdzie tu logika.
|
|
Musisz sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa najprawdopodobniej jest za małe czasem się zdarza nawet przy nowej pompie paliwa.
|
|
albo włożyli nie taką pompę co trzeba, która daje mniejsze ciśnienie.spotkałem się z takim przypadkiem.
|
|
zgadza się M@ster tak też może być w chinach też mogli czegoś tam nie dopracować.
|
|
Witam twoim problemem jest zapewne zaniskie ciśnienie w układzie paliwowym ale zamało podałeś info. jest to silnik na jedno wtryskowym punkcie bo jak tak to zrób podmiankie wtryskiwacza i zobacz efekty, sprawdz też przewody dolotowe paliwa może któryś być nieszczelny i zasysać lewe powietrze i to możę być efektem tego że samochód gaśnie a na wolnych obrotach chodzi bo potrzebuje mniej paliwa.
|
|