poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Praca

Drodzy Forumowicze mam takie pytanko gdzie szukac pracy w Łomży na okres wakacji? Od jakiegoś czasu przeglądam ogłoszenia ale niestety nie ma nic ciekawego... Jestem studentem mam doświadczenie w handlu, pracowałem na budowach jako pomocnik, byłem pracownikiem Fabetu. A teraz nie mogę znaleźc żadnej oferty. Pomoże ktoś?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Praca

jestes studentem i masz doswiadczenie w handlu i krucho z pracą, pracowales tez na budowie, to niewiem poco ci szkoła jak i tak odpowiada ci fizyczna praca.Siedząc w hałupie tez nic niezdzialasz, w lomzy jest tyle pracy ze szok, wystarczy przejechac sie do jednego drugiego i ttrzeciego zakladu, i juz masz 3 wybory pracy.Teraz wszędzie potrzebują.

zycie

jak nie miałem innego wyboru jak fizyczna to i taka musiała byc... cóż żadna praca nie hańbi... a mógłbyś podac nazwy tych 3 zakładów?

właśnie jest bardzo wiele możliwości np.roznoszenie ulotek, sprzedaz okularów,praca na polu, można też udac sie na wieś do gospodarza napewno chętnie da zajęcie w okresie wakacji.tylko pytanie ile chcesz zarobić. wystarczy popytac ,wystarczy chcieć.

akapulko12

no ja pytam właśnie..

gans: "pracowales tez na budowie, to niewiem poco ci szkoła jak i tak odpowiada ci fizyczna praca." - hmm a co uwazasz ze na budowie tylko "debile" pracuja??

właśnie to jest ciekawe że na budowie nie pracują tylko debile

Hmmm... no cóż, jak do pomocy to być może sam bym cię zatrudnił, ale cały rok ciężko pracowałem więc na wakacje wyjeżdżam, chyba że będziesz szukał na ferie zimowe to kto wie, a tymczasem życzę ci powodzonka.

jak Ci praca z ogloszen nie odpowiada to juz za wiele Ci nie pomoze... zostaw studia, załóż firme :P