Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Praca |
Drodzy Forumowicze mam takie pytanko gdzie szukac pracy w Łomży na okres wakacji? Od jakiegoś czasu przeglądam ogłoszenia ale niestety nie ma nic ciekawego... Jestem studentem mam doświadczenie w handlu, pracowałem na budowach jako pomocnik, byłem pracownikiem Fabetu. A teraz nie mogę znaleźc żadnej oferty. Pomoże ktoś?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Praca |
jestes studentem i masz doswiadczenie w handlu i krucho z pracą, pracowales tez na budowie, to niewiem poco ci szkoła jak i tak odpowiada ci fizyczna praca.Siedząc w hałupie tez nic niezdzialasz, w lomzy jest tyle pracy ze szok, wystarczy przejechac sie do jednego drugiego i ttrzeciego zakladu, i juz masz 3 wybory pracy.Teraz wszędzie potrzebują. zycie
|
|
jak nie miałem innego wyboru jak fizyczna to i taka musiała byc... cóż żadna praca nie hańbi... a mógłbyś podac nazwy tych 3 zakładów?
|
|
właśnie jest bardzo wiele możliwości np.roznoszenie ulotek, sprzedaz okularów,praca na polu, można też udac sie na wieś do gospodarza napewno chętnie da zajęcie w okresie wakacji.tylko pytanie ile chcesz zarobić. wystarczy popytac ,wystarczy chcieć. akapulko12
|
|
no ja pytam właśnie..
|
|
gans: "pracowales tez na budowie, to niewiem poco ci szkoła jak i tak odpowiada ci fizyczna praca." - hmm a co uwazasz ze na budowie tylko "debile" pracuja??
|
|
właśnie to jest ciekawe że na budowie nie pracują tylko debile
|
|
Hmmm... no cóż, jak do pomocy to być może sam bym cię zatrudnił, ale cały rok ciężko pracowałem więc na wakacje wyjeżdżam, chyba że będziesz szukał na ferie zimowe to kto wie, a tymczasem życzę ci powodzonka.
|
|
jak Ci praca z ogloszen nie odpowiada to juz za wiele Ci nie pomoze... zostaw studia, załóż firme :P
|
|