Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
ale żeś sie chłopie napalił....................
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
na gazie?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
Witam mam ogromną prośbę czy ktoś się orientuje czy w Łomży lub w okolicy Łomży są same sale lub remizy do wynajęcia na wesele?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
W silniku 1.6 16V Ecotec w Oplu "problem z obrotami" może zależeć od kilu rzeczy. W wielu przypadkach można sobie samemu z nim poradzić bez wydawania pieniędzy na nowe części. Winowajcą może być: 1. silniczek krokowy, 2. czujnik położenia przepustnicy, 3. nieszczelny dolot, 4. zabrudzona przepustnica, 5. zatkane otwory od podciśnienia w górnej części kolektora dolotowego. Tak więc, co trzeba zrobić. Najlepiej rozebrać cały dolot, zaczynając od filtra powietrza. Potem należy zdjąć plastikową osłonę pokrywy zaworów, a następnie górną część kolektora ssącego. Po zdjęciu górnej części kolektora, widać będzie przepustnicę. Trzeba ją odkręcić, będzie potrzebny klucz "torx", następnie odłączyć wtyczki od silniczka krokowego i od czujnika położenia przepustnicy - gdyż są one przykręcone do obudowy przepustnicy. Trzeba odkręcić czujnik przepustnicy i silniczek krokowy. Do mycia przepustnicy dobrze jest użyć ropy bądź nafty. Nic też się nie stanie, jeśli zanurzymy przepustnicę w wiaderku z ropą i zostawimy powiedzmy na godzinę. W tym czasie przy użyciu płynu typu WD-40 trzeba zalać dość dobrze silniczek krokowy, a następnie wyczyścić go małym pędzelkiem. Czynność tą trzeba kilkanaście razy powtórzyć, gdyż osady i brud nie od razu zostaną rozpuszczone. Jak już wyczyścisz silniczek krokowy dobrze jest przemyć go benzyną i solidnie przedmuchać kompresorem. Przepustnicę po wyjęciu z ropy trzeba czyścić pędzelkiem starając się zrobić to jak najlepiej. Następnie przemyć benzyną i solidnie przedmuchać kompresorem. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności nie zapominając o podłączeniu wtyczek "krokowca" i czujnika położenia przepustnicy. Cały dolot należy skręcić solidnie, wszystkie plastikowe i gumowe rury należy mocno ściągnąć opaskami tak, aby dolot był szczelny. Po tej operacji warto zdjąć klemy z akumulatora w celu zresetowania ustawień komputera. Po godzinie można klemy założyć i uruchomić silnik i zostawić auto w takim stanie na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatora chłodnicy. Po takiej operacji trzeba wyłączyć silnik. Jeśli po takiej operacji "problemy z obrotami" nie ustąpią, warto podjechać do mechanika i podpiąć auto pod komputer. Można wprawdzie samemu odczytać kody usterek, ale to już zupełnie inny temat... Applause Pozdrawiam ciamciaramcia86
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
sa sale ale czy wolne terminy mają to nie odpowiem ci...........
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
Wcześniej tak.. i pokazywało dwa błędy, ale elektromechanik nie umiał usunąć jednego z nich. (nie wiem co to były za błędy) wyregulował mi tylko ilość powietrza do gazu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PiS specjalnie blokuje pieniądze z Unii europejskiej. |
Słyszałem coś, że nie jest chyba najlepszy.. No, ale zawsze to pierwsza propozycja..
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |