piątek, 22 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Atak na białych to rasizm?

poglądy poznaję się po wypowiedziach i skoro ja mam taki pogląd ,a nie inny to jak mogę go zmienić w realu, nie należę do osób które dużo mówią a mało robią ,no ale ok koniec dyskusji miłego dnia.:)

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Atak na białych to rasizm?

ile chcesz

wiem że biorą z internetu, ale jak coś zniszczą to będą musiały ponieść konsekwencje , ratuje mnie to że jestem prawnikiem i zawsze coś wskóram jak będzie źle, a jednak jak sama to zrobię to mogę żałować (zbyt wiele razy schrzaniłam włosy-stąd już ten czarny kolor, który wszystko "maskuje" ) no ale dzięki za wszystkie rady :)

za 10 zł da radę się zabrać?

JUST MARRIED video - profesjonalnie, nowocześnie i w przystępnej cenie. Ponadto Panowie są bardzo mili, wyrozumiali i dostosowują się do potrzeb pary młodej. Firma działa na obszarze kilku województw. Kamerzysta bez problemów dojechał do Łomży, gdzie odbywał się ślub i wesele, a sam plener mieliśmy nagrywany w Warszawie (dzięki wyrozumiałości - miesiąc po ślubie!). Czas oczekiwania na film - około miesiąca, a filmik z samego pleneru mieliśmy po niespełna tygodniu. Jeżelii komuś zależy na nowoczesnym filmie z wesela to naprawdę polecam JM Video!!!

mogę polecić skrzypaczkę, nie tylko w Kościele ale i na błogosławiństwo- ryk murowany ;)))))

Jasiek jest posiadaczem ,Komarka z koszem'
a ze jedzie sam wiec ma jeszcze dwa miejsca.
Zabierzesz siwego za free?

Czy są tam buty platformy ?

rudy błazen z druhem

Widziałam wiele osób w trampkach ze wzorem flagi brytyjskiej czy amerykańskiej. Gdzie mogę dostać takie trampki w Łomży? Nigdzie nie mogłam znaleźć.:)

Doczytaj troche marudą....;) bo śmiejesz sie ale z wlasnej glupoty;)))

Nie ze swoje głupoty się śmieję tylko z ciebie :):)

To nie ja jestem głupi lecz ty robiąc z siebie sierotkę skrzywdzoną przez los i życie :):)