Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Atak na białych to rasizm? |
poglądy poznaję się po wypowiedziach i skoro ja mam taki pogląd ,a nie inny to jak mogę go zmienić w realu, nie należę do osób które dużo mówią a mało robią ,no ale ok koniec dyskusji miłego dnia.:)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Atak na białych to rasizm? |
ile chcesz
|
|
wiem że biorą z internetu, ale jak coś zniszczą to będą musiały ponieść konsekwencje , ratuje mnie to że jestem prawnikiem i zawsze coś wskóram jak będzie źle, a jednak jak sama to zrobię to mogę żałować (zbyt wiele razy schrzaniłam włosy-stąd już ten czarny kolor, który wszystko "maskuje" ) no ale dzięki za wszystkie rady :)
|
|
za 10 zł da radę się zabrać?
|
|
JUST MARRIED video - profesjonalnie, nowocześnie i w przystępnej cenie. Ponadto Panowie są bardzo mili, wyrozumiali i dostosowują się do potrzeb pary młodej. Firma działa na obszarze kilku województw. Kamerzysta bez problemów dojechał do Łomży, gdzie odbywał się ślub i wesele, a sam plener mieliśmy nagrywany w Warszawie (dzięki wyrozumiałości - miesiąc po ślubie!). Czas oczekiwania na film - około miesiąca, a filmik z samego pleneru mieliśmy po niespełna tygodniu. Jeżelii komuś zależy na nowoczesnym filmie z wesela to naprawdę polecam JM Video!!!
|
|
mogę polecić skrzypaczkę, nie tylko w Kościele ale i na błogosławiństwo- ryk murowany ;)))))
|
|
Jasiek jest posiadaczem ,Komarka z koszem' a ze jedzie sam wiec ma jeszcze dwa miejsca. Zabierzesz siwego za free?
|
|
Czy są tam buty platformy ? rudy błazen z druhem
|
|
Widziałam wiele osób w trampkach ze wzorem flagi brytyjskiej czy amerykańskiej. Gdzie mogę dostać takie trampki w Łomży? Nigdzie nie mogłam znaleźć.:)
|
|
Doczytaj troche marudą....;) bo śmiejesz sie ale z wlasnej glupoty;)))
|
|