Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
\"Trzeba anulować, bo przegramy\". |
JAKIE TY MASZ PROBLEMY?????? jeszcze nie masz z nim ślubu, dzieci pogoń w cholerę, bo zaszczuje Ciebie, Twoje człowieczeństwo, dzieci, chcesz tego????????????? facet nie ukrywa jakim jest ... więc o co chodzi?, rzuć go PO ŚLUBIE BĘDZIE TYLKO GORZEJ facmen
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: \\\"Trzeba anulować, bo przegramy\\\". |
hej czy ktoś się orientuje ile kosztuje bilet rodzinny do cyrku Zalewskiego?
|
|
niedostępny? rudy błazen z druhem
|
|
800 z wyksztalceniem srednim?? ja wymagam 700 zl za 8 godzin tygodniowo, jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego moge podac kontakt
|
|
Autor: azmolek (---.play-internet.pl) Data: 31-03-12 12:02 Ja o tym doskonale wiem tak jak w lidlu mięso pikok jest o ile pamietam produkowane przez PMB B-stok chyba ze oni to sprowadzają ale nie wtym rzecz... chodzi o to że oczywiscie kupują towar u naszych lokalnych dostawców ale zysk wywożż do siebie... niestety. kalkulując za 100zł kupią towar sprzedacą za 200zł z tego zysku oplaty na pracowników a co zostanie to juz nie nasze, a jak maja milionowy obrót to dopiero strata, a takich sklepów nie Polskich na pęczki (Real,Auchan,Tesco,Carrefour,Kaufland,Lidl,Biedronka...) Jakie obroty a jakie pieniądze zostają wywiezione obroty?/?? To zastanów się jakie obroty mają lokalni biznesmeni. Aż nie chce mi się zachodzić do sklepików osiedlowych, bo tam dopiero mają przebitkę na towarze. Skoro twierdzisz, że lidl daje 100% to ile daje lokalny??
|
|
Forumowy Trollu:):) forum 4lomza w porównaniu z czatem wp to jest jak WIELKA ENCYKLOPEDIA BRITANICA położona obok małego słowniczka ortograficznego :):)
|
|