piątek, 26 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
\"Trzeba anulować, bo przegramy\".

JAKIE TY MASZ PROBLEMY?????? jeszcze nie masz z nim ślubu, dzieci pogoń w cholerę, bo zaszczuje Ciebie, Twoje człowieczeństwo, dzieci, chcesz tego?????????????
facet nie ukrywa jakim jest ... więc o co chodzi?, rzuć go
PO ŚLUBIE BĘDZIE TYLKO GORZEJ

facmen




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: \\\"Trzeba anulować, bo przegramy\\\".

hej czy ktoś się orientuje ile kosztuje bilet rodzinny do cyrku Zalewskiego?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: \\\"Trzeba anulować, bo przegramy\\\".

niedostępny?





Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: \\\"Trzeba anulować, bo przegramy\\\".

800 z wyksztalceniem srednim??

ja wymagam 700 zl za 8 godzin tygodniowo, jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego

moge podac kontakt



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: \\\"Trzeba anulować, bo przegramy\\\".

Autor: azmolek (---.play-internet.pl)
Data: 31-03-12 12:02

Ja o tym doskonale wiem tak jak w lidlu mięso pikok jest o ile pamietam produkowane przez PMB B-stok chyba ze oni to sprowadzają ale nie wtym rzecz... chodzi o to że oczywiscie kupują towar u naszych lokalnych dostawców ale zysk wywożż do siebie... niestety. kalkulując za 100zł kupią towar sprzedacą za 200zł z tego zysku oplaty na pracowników a co zostanie to juz nie nasze, a jak maja milionowy obrót to dopiero strata, a takich sklepów nie Polskich na pęczki (Real,Auchan,Tesco,Carrefour,Kaufland,Lidl,Biedronka...) Jakie obroty a jakie pieniądze zostają wywiezione



obroty?/?? To zastanów się jakie obroty mają lokalni biznesmeni. Aż nie chce mi się zachodzić do sklepików osiedlowych, bo tam dopiero mają przebitkę na towarze. Skoro twierdzisz, że lidl daje 100% to ile daje lokalny??

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: \\\"Trzeba anulować, bo przegramy\\\".

Forumowy Trollu:):)