wtorek, 03 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
20 stopień zasilania

po pierwsze podaj jakie masz uprawnienia do jazdy dużymi samochodami bo tu czuję mataczenie , po drugie na długich trasach jedzie zawsze dwóch kierowców nad którymi czuwa tachograf

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: 20 stopień zasilania

Są "Monologi waginy", można by wydać "Monologi Szczebiotki". Czasem naprawdę trzeba się przekopać przez stos jej postów, by znaleźć wypowiedź innego forumowicza.
Ktoś chciałby to wydać?

poprawka
trzeba bylo popychac by krecil sie

Mam jakąś rodzinę, a poza pisaniem na tym forum robię całkiem sporo innych rzeczy;) A Ty?

jasiu nie chcę wdawać się z Tobą w polemikę ale nie nazywaj mnie głupim a litości nie potrzebuję. No dobrze jak sobie przypominam Twoje posty to składajcie narody ręce do nieba a twoje komentarze to o litość prosiły. Jestem pseudo Twoim uczniem na tym forum , niemal twoim odbiciem lustrzanym na tym forum. Łatwo zapomina się swoją historie życia na forum.Jest mi przykro że tę rozmowę zacząłeś od ataku a nie od.....zresztą nie ważne.

To do mnie? Nie, wydaje Ci się. Niby kto przy zdrowych zmysłach miałby mi wydać polecenie siedzenia na forum 4lomza? Cóż za podejrzliwość:D

pracujesz dla chwaly? a moze dla siebie?

raczej pomyslowosc

to ty szymonek mało wiesz :D skoro wysnuwasz takie stwierdzenia.

Gdzieś ty widział w tirze dwóch kierowców,chłopaku.

Dla chwały? Nie ta branża, niestety;)

nie karmię ruskich trolli, zwłaszcza faszysty dvpokraty.

do mnie to ci brakuje kolego jeszcze tyle ze ho ho ;)

Poszukiwany jest gitarzysta do formacji muzycznej. Szczegóły pod telefonem: 509950277 lub 513072871. W tym temacie szczegółów nie udzielam. Informacje udzielane tylko pod numerami telefonu.

to laknienie slowa ojca stego powoduje