Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
20 stopień zasilania |
po pierwsze podaj jakie masz uprawnienia do jazdy dużymi samochodami bo tu czuję mataczenie , po drugie na długich trasach jedzie zawsze dwóch kierowców nad którymi czuwa tachograf
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: 20 stopień zasilania |
|
poprawka trzeba bylo popychac by krecil sie
|
|
Mam jakąś rodzinę, a poza pisaniem na tym forum robię całkiem sporo innych rzeczy;) A Ty?
|
|
jasiu nie chcę wdawać się z Tobą w polemikę ale nie nazywaj mnie głupim a litości nie potrzebuję. No dobrze jak sobie przypominam Twoje posty to składajcie narody ręce do nieba a twoje komentarze to o litość prosiły. Jestem pseudo Twoim uczniem na tym forum , niemal twoim odbiciem lustrzanym na tym forum. Łatwo zapomina się swoją historie życia na forum.Jest mi przykro że tę rozmowę zacząłeś od ataku a nie od.....zresztą nie ważne.
|
|
To do mnie? Nie, wydaje Ci się. Niby kto przy zdrowych zmysłach miałby mi wydać polecenie siedzenia na forum 4lomza? Cóż za podejrzliwość:D
|
|
pracujesz dla chwaly? a moze dla siebie?
|
|
raczej pomyslowosc
|
|
to ty szymonek mało wiesz :D skoro wysnuwasz takie stwierdzenia.
|
|
Gdzieś ty widział w tirze dwóch kierowców,chłopaku.
|
|
Dla chwały? Nie ta branża, niestety;) nie karmię ruskich trolli, zwłaszcza faszysty dvpokraty.
|
|
do mnie to ci brakuje kolego jeszcze tyle ze ho ho ;)
|
|
Poszukiwany jest gitarzysta do formacji muzycznej. Szczegóły pod telefonem: 509950277 lub 513072871. W tym temacie szczegółów nie udzielam. Informacje udzielane tylko pod numerami telefonu.
|
|
to laknienie slowa ojca stego powoduje
|
|
Czy pamiętacie Krzysztofa Strugarka? Choć grał krótko u NAS ,ale w pamięci mi utkwił.Szkoda,że w tym artykule nie ma słowa o jego grze w ŁKS-ie. http://sport.wp.pl/kat,1742,title,Skonczyl-z-pilkla-wybral-sluch,wid,12846060,wiadomosc.html
|
|
Dokładnie. Ale nie bardziej niż Ty :D
|
|