Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Lila? kto to jest Lila? |
scena muzyczna to nie lokalne wystepy dla podstawówek tylko granie dla prawdziwej publicznosci!! jesli ktos taki jak lilka horoszko jest nazywany "wokalistką bluesową" to mi wstyd się robi że jestem muzykiem...jej czas już chyba przeminął!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lila? kto to jest Lila? |
Na scenie muzycznej dziś rządzi źródło komercji i mediów , którzy lansują tylko takich wokalistów którzy dobierani są pod publiczność .Priorytet sceny muzycznej już dawno zanikł na scenie pojawiają się coraz to nowe gwiazdy które nic nie wnoszę do polskiego i zagranicznego świata muzyki Pojawiają się tylko na jeden sezon i znikają ginie po nich ślad .Starsze pokolenie na scenie chce przeżyć także swoją drugą młodość ale dla nich czas już minął .Wiadomo z czasem człowiek starzeje się i nie posiada takiej dynamiki w głosie i w ruchach jak było to kiedyś przykładem z sceny rockowej może być Małorzata Ostrowska kiedyś wokalista zespołu Lombard dziś nawet zmiana jej imagu nie pomoże musi się pogodzić z tym że już jej czas minął i pozostaną po niej tylko wspomnienia .Niestety świat estrad się zmienia i przebywający na niej ludzie powinni także zdać sobie sprawę ze trzeba się pożegnać .Odnosząc się do sceny bluesowej to ta pani powinna już zejść z sceny ze względu a wiek już niech odpuści i przejdzie na emeryturkę wiem że wokół scen i wokalistów kręcą się ogromne pieniądze i to będzie ich trzymało ale każdy człowiek powinien sobie zdać sprawę ze kiedyś przyjdzie pora i na niego ze będzie trzeba się rozstać i przekazać pałeczkę młodym którzy może coś w tej dziedzinie zrobią chociaż jak tak dalej będzie to wątpię bo jak narazie nie potrafimy się zakwalifikować do finału Eurowizji .Tak więc podsumowując moja wypowiedz mogę stwierdzić że tam gdzie kręcą sie olbrzymie pieniądze to człowiek nie odpuści
|
|