Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Aktywna Młodzież...?? |
Pojawiło się ogłoszenie z cyklu "Radny zaprasza"... tym razem inicjatywę przejęła młodzież szkolna. http://4lomza.pl/index.php?wiad=10913 Jak to jest z aktywnością młodzieży szkolnej? Większość, czy mniejszość jest aktywna? Chce im się, czy nie? Potrafią zainicjować działania, czy wzorem starszych pokoleń czekają aż się za nich zrobi, aż im się da? _____________________ Kefas "Bo im tylko o to chodzi Abyś sam sobie szkodził Abyś sam nie mógł myśleć Abyś sam nie mógł chodzić"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Aktywna Młodzież...?? |
Witam, Przyznam , że nie wiem, jak jest z aktywnością młodzieży szkolnej. To zależy o czym dokładnie mówimy, o jakiej formie aktywności ? Jeżeli chodzi o aktywność, którą my, jako Ruchu Aktywnej Młodzieży, reprezentujemy, nie jest ona ani szalenie wysoka, ani zbyt niska, jednak cały czas rośnie. Młodzi ludzie działają bardzo chętnie, gdy pokrywa się to z ich oczekiwaniami, zaintersowaniam, co jest sprawą oczywistą, ale ponadto, gdy widzą (osobisty) sens tego działania i szybko mogą na tzw, " własnej skórze" poczuć jego wyniki. To prowadzi do podjęcia kolejnych działań, bo z doświadczenia już jest wiadomo, że coś się już raz udało, stąd może udać się i po raz drugi. Że działania młodzież potrafi zainicjować, to już wiadać chociażby po grupach harcerskich, które, o ile mi wiadomo, pięknie się rozwijają. Na młodzież się od dłuższego czasu narzeka, jakoby brakowało jej aktywnośći. Myśle, że jak gdyby się troche różnorodnym działaniom młodych ludzi dokładniej przypatrzeć, moglibyśmy dojść do innych wniosków. Pytanie, czy młodzież jest aktywna, pozostawami więc bez jasnej odpowiedzi. Może na tym forum uda się nam sprawdzic, jak to z tą aktywnością jest. Piszcie, co robicie w swoich szkołach, a jeszcze lepiej, co poza nimi ? Może jakieś zwariowane pomysły na mlodzieżową działalaność ? Pozdrawiam,
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |