Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Archiwizacja dokumentów. |
Witam. Prowadząc własną firmę i nie mogąc poradzić sobie z porządkiem w dokumentach skorzystalibyście z oferty takiej firmy http://www.archeon.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
nie skorzystalbym, kiepski marketing szeptany.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
:) Możesz kupić tego typu pudła archiwizacyjne http://archiwizacjadokumentow.com.pl/index.php/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy i samodzielnie archiwizować dokumenty. Nie jest to wcale takie trudne. A jeśli Ci to nie pasuje to faktycznie porozglądaj się po profesjonalnych firmach.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Przechowywanie dokumentów warto zlecić firmie. Zwłaszcza jeśli mamy dokumenty papierowe, które zajmują mnóstwo miejsca i łatwo mogą ulegać zniszczeniu. Tutaj http://www.archidoc.pl/archiwizacja-dokumentow-papierowych.html firma, która świadczy takie usługi.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Moim zdaniem najlepiej jest skorzystać z usług profesjonalnych firm. W moim przypadku korzystamy z usług firmy Rhenus (więcej info: http://www.rhenus-data.pl/uslugi/przechowywanie-dokumentow.html) Po 8 latach prowadzenia działalności skończyło mi się miejsce w biurze :D i nie miałem pomysłu co z tym zrobić, a przecież nie można wyrzucić o tak po prostu. Dobre rozwiązanie, przynajmniej w moim przypadku zdało egzamin ;)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Archiwizację dokumentów warto oddać w ręce profesjonalistów, wtedy nie tylko cały proces przebiegnie sprawniej, ale również w zgodzie ze wszystkimi regulacjami prawnymi. Wyspecjalizowane firmy zapewnią poufność, co jest najważniejszym aspektem. Ja z doświadczenia polecam: http://www.sawo-recykling.pl/dane_firmy.php Firma jest mobilna i świadczy usługi na terenie całej Polski. Kolejny plus to szacunek i życzliwe podejście do klienta.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Ja tak jak @eleonor23 korzystałem z usług profesjonalnej firmy. Przechowywanie dokumentacji pracowniczej na najwyższym poziomie ;)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Może lepiej poszukaj dobrego programu do faktur i dokumentów? Ja korzystam z afaktury.pl i mam tam świetnie uporządkowane wszystkie dokumenty. Jest archiwum i nie muszę się martwić, że coś zginie, czy się zapodzieje.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
boże marketing szeptany w żenującym wydaniu Tworzę nadruki na gadżetach reklamowych. Projektuję kubki z nadrukiem, drukuję kamizelki odblaskowe z Logo firmy oraz wiele innych personalizowanych produktów.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Chcąc zachować w dokumentach porządek, nie trzeba poddawać ich archiwizacji. Wystarczy zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne i w nich je przechowywać... Jeśli w odpowiedni sposób je opiszemy, nie będziemy mieć w przyszłości problemu ze znalezieniem potrzebnych nam dokumentów.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Nie wiem o czym to dyskutować, przecież archiwizacja dokumentów to żaden problem wystarczy pomyśleć. _____ Blog
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów zarządzanie firmą staje się prostsze i bardziej intuicyjne. Wszystkie dokumenty są przechowywane w jednym miejscu, co skraca czas ich wyszukiwania. Oszczędność papieru to dodatkowa zaleta – firma działa ekologicznie i nowocześnie. Efektywność pracy rośnie, a dostęp do dokumentów jest bezpieczny i szybki. Warto postawić na Elektroniczny Obieg Dokumentów!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Archiwizacja dokumentów. |
Cześć! Myślę, że skorzystałabym z takiej oferty tylko w ostateczności, jeśli naprawdę miałabym duży bałagan w dokumentach albo brakowało mi czasu, żeby to wszystko ogarnąć. Profesjonalna archiwizacja nie jest wcale taka trudna, wystarczy dobrze to zorganizować. Jest też dużo przydatnych narzędzi do archiwizacji dokumentów zarówno fizycznych jak i komputerowych. W sieci jest też kilka blogów dla księgowych publikujących przydatne rady i pomysły.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |