Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
jakie opony do Golfa 4 ? |
jakie opony polecacie do Golfa 4 1.9 TDI ? czy 205/60 r. 15 będą odpowiednie ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: jakie opony do Golfa 4 ? |
heche hmmm ... opony 205 do golfa sukcesów na koleinach,, to raz zawieszenie zaraz wysiądzie to dwa... a trzecie hmmm i po co ci takie szeroke w takim małym autku????
|
|
Sorry nie znam się za bardzo i właśnie dlatego pytam :) Tak tylko strzeliłem w ciemno :) Więc jakie opony byście polecili ?
|
|
195/65 r 15
|
|
a jakie masz felgi kolego???? chodzi o rozmiar...
|
|
Dzięki ! A gdzie w łomży najtaniej ? :) I jaką firmę opon polecacie?
|
|
16 do golfa ;) na szerokich **** sie ładnie prezentuje :D __________________________________ Bo lato jest po to, by kochać, marzyć, śnić.. Piękna jest tylko prawda i tylko ona jest godna miłości... ŁKS Łomża!
|
|
letnie: Michelin Energy Saver, Goodyear -> wulkanizacja na Sikorskiego przy skrzyżowaniu z wojska polskiego
|
|
Felge mam 15
|
|
195/65 r 15 i będzie git:)
|
|
ok dzięki wielkie Panowie :) pozdrawiam
|
|
mam w Astrze G Coupe Michelin Energy Saver 195/65 felga 15 i prezentuje się i jeździ dobrze, nie czuć dziur więc polecam
|
|
Co do zakładu polecam ten na sikorskiego przy ZUSIE. Konkretny i się zna, w przeciwieństwie do specjalistów ze świata opon. Zajechałem do nich z felgami aluminiowymi żeby mi przełożyli opony. Spec przymierzył i mu nie pasuje. Piasta za duża, otwór na feldze za mały. Piłował i piłował i mówi że ... z tego będzie. Pojechałem na sikorskiego koleś wziął srubokręt wyjął z felg jakieś stare pierscienie centrujące, założył inne i zamontował na samochód. A tamci genialni kazali mi felgi zwracać bo nie pasują hehehe. ODRADZAM ŚWIAT OPON!!! Doszedłem do konkluzji iż ewenement jest ewidentnym paradoksem konstruktywnej rekapitulacji skolidowanej na adekwatnych arkanach pryncypialnej dystrybucji.
|
|