czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Wycieczka szkolna problem z uczniem

Witam jestem nauczycielką angielskiego w szkole podstawowej. W Tamtym roku zostałam wychowawczynią 5 klasy . Uczę w szkole dopiero 3 lata i jest to moje pierwsze wychowawstwo więc doświadczenie muszę jeszcze zdobyć . Pojechaliśmy 3 klasami do Krakowa na 4 dni . W szkole już były z nim problemy Ale chciałam dać mu szanse . W autobusie już zaczął wariować to posadziłam go koło siebie i przynajmniej podróż minęła spokojnie . Na wycieczce spóźniał się na zbiórki i źle się zachowywał Wiec ograniczyłam mu czas wolny do minimum .dzwonilam do rodziców ale nic nie dało Miał cały czas chodzić koło mnie ale on nawet tego nie rozumiał i uciekał cały czas na koniec wycieczki . Wkoncu przegiął bo byliśmy w energylandzie (wesołe miasteczko)I No niestety powiedziałam mu że nie mogę ryzykować i postanowiłam że tu też nie dam mu wolnej ręki i Bedzie chodził ze mną oczywiście znowu pyskowanie oraz powiedział że i tak sobie pójdzie gdzie chce . Wkurzyłam się. bo co on sobie myśli złapałam go za rękę i powiedziałam że skoro zachowuje się jak małe dziecko tak będzie traktowany i przez cały dzień chodził ze mną za rękę . Wróciliśmy z wycieczki a jego mama przychodzi do szkoły i mówi że napisze do kuratorium że ośmieszyłam jej syna a jutro mam rozmowę z dyrektorem . Nie wiem czego się spodziewać nie uderzyłam przecież dziecka a co miałam zrobić żeby mi tam nie uciekł ja za niego odpowiadam.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wycieczka szkolna problem z uczniem

to raczej pytanie retoryczne, radzę napisać do pani minister co ona na to

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wycieczka szkolna problem z uczniem