środa, 08 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Potrącony 11-latek...

Ile jeszcze wypadków musi wydarzyć się na tym przejściu, żeby w końcu ustawiono tam światła. Co kilka miesięcy jest tam ktoś potrącany i...... NIC. Szlag mnie trafia, sama mam dziecko i za każdym razem, jak idzie tamtędy drżę, czy jakiś bezmuzg zatrzyma lub nie zatrzyma się przed tym przejściem. Straszne po prostu.....

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Potrącony 11-latek...

hoangtrunglien - edukuj dziecko jak poprawnie przechodzić przez ulicę... Sama jestem i pieszym i kierowcą, mam też dzieci i uważam, że pieszy nie może być zwolniony z myślenia i \"obarczać\" nim jak to ujmujesz kierowców bezmózgowców :) chociaż niewątpliwie są wśród nich i tacy. Jako pieszy zawsze cierpliwie czekam aż samochody zjeżdżające z zielonego światła od strony Venedy przejadą i wtedy spokojnie spacerkiem maszeruję na drugą stronę ulicy. Dwie minuty mnie nie zbawią, a życie mogą uratować. Pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Potrącony 11-latek...

Zamiast drżeć, naucz swojego bachora jak przechodzić bezpiecznie przez dwupasmową jezdnie.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Potrącony 11-latek...

Pan policjant nie uczył jak i kiedy przechodzi się na drugą stronę ulicy ?

Jak nie uczył,to udaj się z dzieckiem na KP i tam nauczą , nie będziesz musiała drżeć , a jeszcze jak sama włożysz serce w naukę to gwarantuję że będziesz mogła spać spokojnie.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Potrącony 11-latek...

wpjerdolic bachorowi i zabrac telefonik a potem miec zal do kogo innego

najpierw wpjerdolic matce i to podwojnie


gdzie ta cholota? zaraz jej pisne

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?