Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Hostessa |
Witam. Mam doświadczenie jako hostessa, obecnie szukam jakichś innych agencji promocji dla których mogłabym pracować, gdyż rzadko dostaję zlecenia z agencji dla której obecnie pracuję. Ktoś ma może namiary do sprawdzonej agencji?? Interesowały by mnie zlecenia w Ostrołęce i okolicach, ew. w Łomży
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Hostessa |
|
Jak nazywa się ta agencja?
|
|
Dukes czy jakoś tak.
|
|
potwierdzam pan darek http://www.rmfon.pl/play,38 "Polityka to sztuka zdobywania glosow biednych i pieniedzy bogatych w zamian za obietnice ochrony jednych przed drugimi."
|
|
Ale nie chodziło mi o KLUB NOCNY, tylko o jakąś agencję promocji i reklamy. Pracuję jako hostessa w supermarketach, częstując różnymi produktami. Nie interesują mnie nocne kluby.
|
|
ahaaaaaaaaaa To trzeba było tak od razu :):)
|
|
No właśnie, poszukuję kogoś kto stał na promocjach w marketach i ma namiary do dobrej agencji promocji
|
|
Na Hipokratesa jest jakaś agencja reklamowa.
|
|
Autor: emilaa21 (---.core.ynet.pl) Data: 27-05-11 17:46 No właśnie, poszukuję kogoś kto stał na promocjach w marketach i ma namiary do dobrej agencji promocji>> No właśnie pan Jarek jest w tym najlepszy i wspaniale cię wypromuje.
|
|
kto to jest Pan Jarek?
|
|
moj wujek
|
|
Ma agencję w Kisielnicy
|
|
Żadnych konkretów się nie dowiedziałam, agencja hostess to nie klub nocny, także zamykam wątek
|
|
Wiesz co jak szukasz dobrej agencji hostess to z tego co słyszałem Grand-Promo to bardzo dobra agencja hostess, która oferuje usługi w całej Polsce, więc może tam spróbuj :)
|
|
Czasami agencje mają główną siedzibę w jednym mieście, ale zajmują się organizacją takiej pracy w różnych miejscach. Wiem, że np. agencja hostess Gdynia tak robi. Więc pytaj w różnych agencjach. Nie ograniczaj się tylko do swojego miasta.
|
|