środa, 27 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Sklep Farmal - obsługa klienta.

Witam forumowiczów. Odnośnie tematu; miałem dziś w teren zakup dwóch silikonów sanitarnych, ze względu na czas wysłałem syna, bym ja się mógł spakować, a on dokonał zakupu. Oczywiście w sklepie nikt się nie pytał o przedział cenowy, bo chodziło o zakup konkretnego silikonu. Stał przy kasie, a sprzedawca podszedł do półki i przyniósł oczywiście z górnej półki. Zadzwoniłem do nich z uwagą, że chcę ten produkt zwrócić, bo nie jest to cena w kategorii mojego klienta, jednakże z osobą, z którą mnie połączono, a była to osoba prawdopodobnie w jakimś stopniu zarządzająca, bo powiedział \"mogę przyjąć, ale nie przyjmę\" i zargumentował, że towar jest pełnowartościowy, oczywiście sztuka za 21 złotych, a uzasadnił mi, że posiadają również za 10 złotych, więc podkreślił sam, że handlują towarem niepełnowartościowym. Pseudofirma, nic dodać nic ująć. Brałem od nich trochę towaru, ale podziękowałem im za współpracę, dla klienta zrekompensowałem różnicę ceny i tak samo kilku kolegów pewnie przestanie brać od tych sympatycznych zajebiście sprzedawców. Pozdrawiam Farmal i życzę skutecznych kantów na klientach i może na przyszłość trochę więcej empatii.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

na drugi raz nie wysyłaj dziecka po zakupy tylko sam rusz dupę...
znam ten sklep i wiele mu podobnych i branża w jakiej się porusza to nie sklep spożywczy a Ty dobry człowieku zapewne jestes wykonawcą więc wiesz o czym pisze.
wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.


równie dobrze mogłeś synowi powiedzieć w jakim przedziale cenowym ma kupić ten silikon ... trochę zdrowego rozsądku... to Twój syn więc najlepiej powinieneś go znać... farmal to chyba sklep samoobsługowy, więc też tak do końca nie rozumiem Twojego problemu.... syn mógł sam odnaleźć silikon lub zapytać się gdzie one są i włożyć do koszyka najtańszy... też mam dzieci i jak wysyłam ich do sklepu to raczej ja udzielam wskazówek i informacji, co mają kupić ...

czy masz pewność, ze gdyby Pan w sklepie zapytał się o przedział cenowy silikonu...to Twój syn odpowiedział by prawidłowo (według Ciebie) lub wziął np. najtańszy...

oczywiście w sklepie mogli by przyjąć zwrot ... ale może najlepiej poszukać niedopatrzenia po swojej stronie, chciałeś zaoszczędzić czas ? wysłałeś syna ? nie udzieliłeś mu wystarczających wskazówek ? ... To chyba najwięcej sam zawiniłeś ... i robisz problem (25 - 11) x 2 = za 28 zł. zamiast wyciągnąć wnioski i na przyszłość bardziej instruować cyna !

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Do tomek24042004:
Syn stał przy kasie i poprosił o taki artykuł, a jeśli sprzedawca nie pytając się wciska towar z górnej półki, to jest moim zdaniem coś nie fair, chyba im to nie schodzi. Po drugie, jeśli by zadał takie pytanie, to z pewnością syn by do mnie zadzwonił i zapytał co wziąć. A po trzecie, jeśli ja dzwoniłem do sklepu i zapytałem o zwrot tego towaru, bo to nie jest w przedziale cenowym mojego klienta, odprowadzono mnie z kwitkiem. To już nie chodzi o cenę, bo ja do tego dopłaciłem, a sklep Farmal niech się szczyci zarobkiem z tytułu ceny za 2 silikony. Podejrzewam, że właściciele znają dokładnie temat. A a propo wykonywania nawet usług, czy jest opcja wcisnąć komuś droższą opcję i skoro tej opcji nie wykorzystasz, to już masz możliwość zyskania na tej cenie, czy tak? Tylko ściema i machlojki. Tak samo te rzekome prowizje, które tam naliczają, jest to wielka ściema i nic więcej.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

I jeszcze do dziś miałem nadzieję, że to jest porządna firma, a się okazało, że osoba z którą mnie skontaktowano powiedziała \"mogę, ale nie muszę\", więc jest takie podejście do klienta. Za co im podziękowałem.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

za 21 zł dostałeś silikon ceresitu albo mapei, w czym problem? Dobry produkt w dobrej cenie i wcale nie taka górna półka. Przynajmniej nie będzie się tak świecił i nie sczernieje po 3 miesiącach...ja pracując tam zrobiłbym tak samo nawet nie tyle kierując się chęcią zysku dla sklepu co właśnie dobrem klienta.
Poza tym przyznajesz publicznie, że wciskasz ludziom najtańsze badziewie w łazience:) czy gdzie tam im to wciskasz..
Jedynie komentarz sprzedawcy trochę mnie irytuje. Każdą rzecz w nienaruszonym stanie można zwrócić. I nie ważne co mówią w sklepie czy jakie kartki wieszają..jak nie przyjmują to idzie się do rzecznika praw konsumenta.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

No właśnie i tu się mylisz, lubię_żelki. Rzecznik praw konsumenta twierdzi również to samo, że sprzedawca towar może przyjąć, ale nie musi. Towar miał być cenowo pod klienta, ja tu nie mam żadnej ingerencji co do ceny, więc dopłaciłem do interesu Farmala, ale z drugiej strony oni żeby móc coś sprzedawać mogliby dupę wytężyć i iść na jakąś współpracę, a tu chodzi o to, żeby orżnąć klienta i dać wszystkiemu spokój, bo zarobił na dwóch silikonach i jeszcze raz pozdrawiam sklep Farmal, a wy nie dajcie się orżnąć.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Według mnie sprzedawca sprzedał chłopakowi po prostu dobry silikon bo chłopak nawet nie potrafił znaleźć tego na półce. I nie sprzedał mu go dlatego, że chciał go orżnąć na kilka złotych bo ani sprzedawca nie ma z tego bezpośredniego zysku, ani sklep nie zarabia jakiejś ogromnej marży. Po prostu sprzedał mu dobry towar, żeby chłopak, jako jego użytkownik, nie wrócił do sklepu ze stwierdzeniem, że dostał badziew.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Weźcie nie róbcie wstydu za 20 zł.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

\"...Każdą rzecz w nienaruszonym stanie można zwrócić...\"

tak było w poprzednim ustroju prawnym klient mógł w ciągu 5 dni chyba zwrócić towar i to nie każdy, obecnie działa to tylko przy zakupach na odległość, czyli sklep internetowy, tak więc jest tylko dobra wolą sprzedawcy przyjąć towar lub wymienić. (większość sklepów z badziewiem z Bangladeszu czyli odzieżówki gdzie koszt produkcji 1 st. jakiej kiecy wynosi 1$ może sobie dowolnie to stosować)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Proponuje zrobić składke forumową i może uzbieramy te 28zł. Ze swojej strony oferuje 5 zł. :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Czego się czepiacie!Jego syn ma 2,5 roku.
Wstyd,wysyłać tak małe dzieci same do sklepu?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Żenada Konsul2.
Też dam 5 zł aby ten \"fachowiec\" nie \"był stratny\".

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Trzeba było kitu kupić, sam się nie zna tylko cena, a dzieciaka do samoobsługowego wysyła. Sprzedawca pewnie pomyślał że jak da tani to dzieciak zj..e dostanie od ojca legata, i DU>A wyszła.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

No tak jak myślałem, w tym mieście trafi się kilku kretynów, którzy nie umieją i nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Temat się tyczy nie silikonu, tylko obsługi klienta w danym sklepie, więc powiem jeszcze raz, dla tych co nie potrafią tego zrozumieć. Przy dobrej chęci i współpracy zakupiony towar nienaruszony można by oddać, ew. wymienić. Ale do tego potrzeba współpracy sprzedawców z drugiej strony, z czym jest problem, więc towar poszedł i już to jest nieważne i nieaktualne. A co do naiwnych dzieciaków, co chcą robić składki, to proponuję zostawcie sobie to na lody, bo niebawem będzie wiosna, albo zanieść charytatywnie do Farmala, pewnie z chęcią to przyjmą. Chodziło tu tylko o współpracę klienta ze sklepem. W Tęczy, Mrówka czy Fargotexie z dowodem zakupu nie ma tego problemu. Nawet jeden z wymienionych punktów potrafi sam przywieźć, wymienić towar, by utrzymać klienta, lecz tu jednak jest inaczej, stąd wziął się ten temat i od teraz skończyłem współpracę ze sklepem Farmal, a podrzędnym burakom dziękuję też nawet za te głupie wypowiedzi.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

A ja Ci powiem kretynie, ze pewnie poszedłeś tam i zaczełeś drzeć piz.. i liczyłeś na to żeś wielki klient i maja Ci się kłaniać w pas. Też bym Cie olał ciepłym moczem i brawo dla pracowników Farmala.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Do rolnik69, prosiłem czytać temat ze zrozumieniem, więc jeśli kretyn ie nie masz nic do powiedzenia na temat, to się nie wypowiadaj, chyba że jak masz problemy to ci załatwię psychiatrę który pozwoli Ci zrozumieć rzeczy, które są pisane dla ludzi bądź masz większe problemy i tego nie da się uleczyć, ale to już twoja brocha.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

jakie forum, takie odpowiedzi

Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

No dobra, czytam że kupiłeś (syn kupił) nie to co chciałeś i w sklepie odmówiono Ci zwrotu(mają takie prawo) i jesteś stratny !!!! 20zł !!!! Nie pasuje Ci, wiecej tam nie idziesz i tyle na uj drążyć temat i robić z siebie dziada ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

No niestety, tak jest w tym mieście, np. dwóch czereśniaków zaproponowało zbiórkę, odpowiedziałem że chcę by to wpłacili na konto Farmala. Skoro tacy chętni, to proszę przedstawić dowody wpłaty i wszystko będzie ok a skoro głodupcy i bezmyślnie stworzenia to niech się nie udzielają na forach, więc krótko zwięźle i na temat.

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

I widzisz, bo TY chcesz !! A ja nie chce wpłacać na konto Farmala tylko zaproponowałem pomoc Tobie, bo być może nie masz co zjeść skoro piszesz o takich pierdołach na forum.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

nie chcialo mi sie czytac wszystkiego ale sprzedawca powiniem poinformowac mlodego
ze mamy silikon za dwa zyle i za stowe jaki chce.
Jak mlody by nie wiedzial to zadzwonilby do tatusia i zapytal.
Sprzedali durny silikon moze i zarobili na kiebapa ale ten klient juz im nie da zarobicteraz
nawet na zgnila cebule.
Ok jeden klient w tyg wiecej czy mniej wielki...... Ale w miesiacu, w roku i latach to juz cos.
Ja bym wymienil ....



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Mocni w mordzie więc czekam na efekty ( dowód wpłaty na sklep Farmal ) i co Szczawno nagle was nie stać?

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

do rolnik69 nie wiem czy jesteś asz tak głupi czy nieodpowiedzialny Skoro się oferował to powiedziałem byś wpłacił na konto Farmala Czy sieroto nie potrafisz czytać?

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Nakazywać to możesz swojemu synkowi, który i tak chyba Cię nie rozumie :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Za to Ty jesteś mOndry ze ASZ strach :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

to w płacisz co obiecałeś ? czy będziesz na próżno szczekał ?

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Tak jak obiecałem, Tobie zapłacę. Nie będziesz mi dyktować warunków zapomogi :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

co dzis wpieprzacie na kolacje ?
Ja chyba rozpale ogien pod paleniskiem i zrobie stejka a co mi tam
nie ma lipy :)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Konsul2 i dałeś sie człowieku głupio wciągnąć w niepotrzebne pyskówki... żaaaal... jest takie powiedzenie-nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem. I w tym przypadku sprawdziło sie, pokonał :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

o siema wstaliscie :) co robicie na sniadanko ?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

smacznego Zbychu ja już po śniadanku ale zaraz wpadnie kolega z kroplami 60 vol to się poprawi trawienie hehe a ty Sylwio pewnie masz rację Miłego dzionka

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

60 vol to moja ulubiena jest, zaraz bede i przyniose
pomidorki faszerowane serem plesniowym :)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Jak się imprezuje to tylko szczupak z gryla albo sum wędzony i wtedy 70 vol no wiadomo rybka lubi pływać a swojskie jadło niema konkurencji hehe

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

u mnie to raczej pstraga w Biesach ale mozesz siedziec na tarasie
i łowic:)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

pstrąg też spoko ale 70 volt robi swoje ;)

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

A może to nie Jego syn?

Zbychu!! gdzie w biesach siedzisz często tam bywam?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Spoko muj to już masz problem z głowy a Zbych raczej woli kobiety jak mężczyzn więc nie wiem czy cię zaadoptuje Ja wybieram się na Solina ale komplet jest

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

pisalem juz ze kilka km za Smolnikiem, jak bedziesz w Solinie poszukaj na
fejsie Oberza Zakapior w PolaNczyku i jedz jak gra Michal lub Chmielu.
Poszukaj w necie Michal i Grzesiek lub Przemyslaw Chmielewski Chmielu na yotube



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

To po drugiej stronie solina piękne okolice mam jeszcze trochę roboty bo chyba ze bym dziś pojechał ech.....

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Handel w szczegolsci jako biznes polega na powtarzalnosci obrotu i w tym sensie FARMAL dal dupy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Jak będe w Solinie lub okolicach, masz ziomka na wieczór .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

trójkat ? Haha
Spoko luz jest miejsce mozesz kimac nawet tydzien.
A jak chcesz blizej to do Krola na wyspe :)
Slyszales o nim ?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Dreptak uwierz mi ze czasami lepiej pogonić takiego \"klienta\" niz sie z nim użerać, dla świetego spokoju i czystego sumienia. Sam miałem kilku \"klientów\"(bardziej zawracaczy du..)których poprostu pogonilem bo ani z nich jakiegoś wielkiego zarobku, a tylko człowiek sie nawqu....

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

A jak trafisz na fryzjera ,ktorego wkur.... - caly tudzien kazdemu klientowi bedzie trajkotal jaki to jestes be i wtedy tracisz .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

O czym Ty opowiadasz człowieku? :D heheheh

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Albo na takiego Konsula2 ,ktory nas wciagnal w dyskusje.

Ja juz do FARMALA nie pojde .:-))

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Obowiązek przyjęcia danego towaru leży po stronie sprzedawcy, tylko i wyłącznie gdy towar został zakupiony przez internet, w innym przypadku to jest dobra wola sprzedawcy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

jeszcze walkujecie ten temat
jak wy nie pojdziecie tam kupowac to kto
wy wszyscy macie ich w kieszeni nie oni was
bo wy bez nich mozecie zyc oni bez was nie



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

patrycja0 masz rację bo po to ten temat zabrakło zdecydowanie kultury i chęci bo w innym sklepie biorę na WZ płace na koniec miesiąca wymieniam, dobieramy i niema problemu bo taki mamy rynek a tu zrobiłem błąd , myślałem że po drodze to się załatwi bez kolejnego kursu a że komuś tam zabrakło chęci do współpracy to jego brocha. W Farmalu wiedzą o kogo chodzi bo się afiszował by tego zwrotu nie przyjmować Więc podsumuje jak jesteś detalistą w tym sklepie to nie masz nic do powiedzenia jak zapłacisz mają kasę to się nie liczysz Nie będę reklamował błędów tej firmy bo wcześniej materiał brał ktoś kto brał tam churtowo i na ten temat można by biografie napisać A teraz co do obsługi przekonałem się są zajebiści hehe

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Źbychu nie pij sam ;) bo to stanie się nudne. ...

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Konsul tyle razy Cie zapraszalem a Ty zawsze sie wydzierasz
ze z zulem nie pijesz



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Spoko jeszcze się napijemy

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Konsul2.
To Ty nie masz kultury i szacunku wobec czytających Twoje wypociny. Piszesz niechlujnie, popełniasz błędy językowe. Po przeczytaniu takich tekstów, w dodatku bardzo agresywnych, uważam że dyskusja z Tobą to strata czasu.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

jeszcze nie jadlem sniadania
kto mi podpowie co zjesc ?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

jeszcze nie jadlem sniadania
kto mi podpowie co zjesc ?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Maćku, jak na 20 post to nawet niezłe są te twoje wypociny, lecz jeśli temat nie jest do ciebie, a coś ci w nim przeszkadza, to po jaki c**j się wpie*****sz? Teraz lepiej?

______________________________________
Pozdro wszystkim pozytywnie i realnie myślącym.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

no i proszę o 2 zeta w tej Łomży potrafią się drzeć i potem dziw że tu nikt nie chce zajrzeć bo takie buractwo robi opinię miastu!!
Farmal to dobry sklep ale jak wiadomo jak się zesrało to najlpepiej na kota zwalić...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

Masz ty problem ja remontowałem cały dom i brałem na WZ i nie miałem problemu. Na koniec miesiąca wystawili mi fakturę tak jak chciałem bez proszenia dostałem rabat i strój roboczy. Po pierwsze znając życie to nie trzeba było udawać nie wiadomo kogo tylko po prosić ładnie i tyle. Po drugie to z ciebie jakiś skąpiec żeby dla kilku złotych robić awanturę. Po trzecie to ja dzieci nie wysyłam jak nie wiem czego chcę tylko idę obejrze po patrzę i dopiero kupuję. Po czwarte to poważny z ciebie wykonawca czy jak ty to nazywasz skoro u klienta u którego coś robisz wciskasz badziew tani a nie coś dobrego.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep Farmal - obsługa klienta.

obiektywnie :

raz to : \"Po pierwsze znając życie to nie trzeba było udawać nie wiadomo kogo tylko po prosić ładnie i tyle \"

drugie: tam też można się dogadać i brać na tzw \" WZ\"

trzecie: to trzeba być obiektywnym i jak facet pisze że inwestor akceptował tani kosztorys i za pół darmo, to nie można teraz wymagać od wykonawcy że da mu najdroższy/najlepszy materiał, a głupie uwagi, że ktoś mu dopłaci 5 zeta , zachowajcie sobie dla siebie, bo tu 20zł , tam 50 zł ... i tak kilka razy na jednej robocie w plecy na każdym materiale , zbierze się ładna sumka,
a każdy chce tanio i dobrze - tak się nie da

Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org