Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
AUTA Z ANGLII |
Witam Mam pytanie. Czy znacie może mechaników z Łomży bądz okolic co robią przekładkę aut z angli z prawej na lewą. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam Rafał
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
To się chłopie nagimnastykujesz. Nikt ci tego samochodu nie zarejestruje. Z Anglii opłaca się sprowadzać jedynie na części.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
no to powiem tak: po 1: samochód da się zarejestrować, gdy jest sprowadzony na tzw. "mienie przesiedleńcze" po2: przekładka zależy od modelu auta... np. często sprowadza się ciężarówki i z przekładką nie ma wielkich problemów... auta osobowe już róźnie - gdy istniała wersja z kierownicą po słusznej stronie, wówczas przeróbka jest łatwiejsza... wyjątek stanowią tu niektóre auta japońskie, gdzie można napotkać takie problemy jak: za krótka wiązka elektryczna i takie tam pierdoły... raczej mało opłacalny biznes jak na auto osobowe, chyba, że to np. kultowy Skyline, którego w ogóle nie można dostać jako LHD... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
A kto to robi??? Znacie może kogoś z Łomży bądz okolic co się tym zajmuje Rafał
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
AUTA Z ANGLII |
Popytaj w warsztacie w Piątnicy przy wyjeżdzie na Białystok po prawej stronie, jak kończy się przebudowa drogi.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
widzę, że się uparłeś... no to powiem Ci, że w całej Polsce jest dosłownie kilka zakładów, które mogłyby się tego podjąć, z czego dwa razy mniej zrobiłoby to dobrze... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Hmm popytam w Piątnicy. A kto wiec jakie części trzeba zakupic żeby przelożyc fajerke z prawej na lewą?? A i czy trzeba skrzynie biegów zmieniać? Rafał
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Tam Ci odpowiedzą na to pytanie, ale części trochę trzeba, szczególnie plastików.Skrzynia zostaje stara, tutaj się nic nie zmienia.Deska,panel środkowy,mechanizm wycieraczek, lampy przednie, itp... wszystko w zależności od auta, jakie chcesz przełożyć.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Dokładnie Hondę Accord ale ciekawe to jest jakie koszta ****? Rafał
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Nie prościej sprzedać nawet taniej i pozbyć się problemu. Powodzenia w przekładaniu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Koszty są uzależnione od samochodu, gdyż jedne łatwiej "przerobić" a inne trudniej.Nie znam kosztów "przeróbki" Hondy Accord, ale jak podjedziesz do warsztatu, to coś więcej dowiesz się na ten temat. Znajdz również jakieś ogólnopolskie forum na temat aut z anglii, tam dowiesz się potrzebnych informacji o przerabianiu aut, oraz o przybliżonych kosztach.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
info z pewnego forum: "do konwersji potrzeba: 1. nowej listwy kierowniczej 2. przekładki pedałów (oczywiście trzeba przenieść na drugą stronę serwo wspomagania hamulców i sprzęgła a akurat tam moze być mało miejsca) 3. przekładki kierownicy (nie takie proste bo trzena ją jeszcze zamocować 4. przekładki całego kokpitu (najlepiej z auta co maiłao kierownicę po własciwej stronie) 5 przekładki samej deski rozdzielczej (często trzeba dorabiać przewody 6. przekłądki HAVAC (tego istrojstwa do grzania/chłodzenia wnętrza auta) ono zawsze jest w stronę pasażera więc będzie kolidowac z pedałami i kierownicą 7. przekłądki całego mechanizmu wycieraczek (wystarczy usiąść na miejscu pasażera a wiadomo o co chodzi) 8 często trzeba przenieść ECU, za krótkie kable itp co wiąże sie z dużą ilością przeróbek czysto elektrycznych. dla estetów: japońskie auta są robionę z niespotykaną gdzie indziej perfekcją "designerską", Japończyk jak tylko można zrobi zupełnie inną linkę do drzwi z lewej strony niż do drzwi z prawej strony choć wydaję sie że nie jest to konieczne. Tak samo jest z autami z lewą i prawa kierownicą. Często układ pokręteł czy nawet kolejnośc zegarów czy radia jest inna w aucie z kierownicą po lewej a inna dla auta z kierownicą po prawej stronie. O ile z zegarami z odwóconym w kolejności speedo i tacho można życ to cieżko przyzwyczaić się do hamulca ręcznego który jest przy fotelu pasażera. generalnie są dwie opcje: kupujemy potrzebne bebechy z modelu który miał kierownicę z własciwej strony i przekładamy co się da a raesztę sztukujemy, lub nie mamy żadnego innego modelu i wtedy jest rzeźba maxymalna: łacznie z kokpitem czy havac'em Musisz pamietać że czasami taka konwersja jest praktycznie bardzo trudna do wykonania i trzeba porządnie rzeźbić pod maską np czasem kolektor wydechowy i układ wydechowy uniemożliwiają puszczenie tam listwy kierowniczej. Łatwiej jest gdy auto było JDM i europa/ameryka, bo wtedy seryjnie na ogół ma ułatwienia i miejsca przygotowane po drugiej stronie. Jeśli auto było tylko JDM to przekładka to total hardkor. niezależnie co wybierzesz spędzisz DUŻOOOOO czasu w kanale i w aucie albo zostawisz dużo kasy, jak wybierzesz opcję aby ktoś ci to przełozył to zrób to w jakimś warsztacie gdzie nie natkniesz się na debili (czasem trudno znaleść taki warsztat) po drodze wychodzi masa gówien o których nie pomyślałeś wcześniej: np sterowanie szybami i lusterkami czy zamkiem centralnym bedzie po stronie pasażera, jasne że można z tym żyć ale takich gówien będzie cała masa... " ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
i info nr 2: "Sprawa z przełożeniem kierownicy jest... różna. Wszystko zależy od modelu i założeń producenta. Napewno nie jest to ani hop ani siup... Wink Nie dalej jak dwa tygodnie temu byłem w serwisie Magneti Marelli z problemem przerywania w moim MB. Gdy moje auto było badane przyjechał koleś Renault Laguna dCi. Po podłączeniu pod komputer okazało się że wyskakuje kilka błędów niemożliwych do wykasowania... Jak się później okazało auto było kupione w wersji UK i u Nas była robiona przekładka. Niestety sieć Multipleks żądzi się swoimi prawidłami i nie lubi zmian. Oczywiście jest to nowoczesne auto i nowoczesna technologia. Ale w pewnych autach może być taka sytuacja że instalacja elektryczna nie da się przełożyć z jednej na drugą stronę. A dokupienie instalacji, kolumny i pedałów może być czaso i kaso - chłonne. Tym bardziej przy dość rzadko spotykanym modelu jakim jest AE86. Nie jestem pewien ale chyba "chodzą słuchy" iż np VW jest nie wdzięcznym autem do przebudowy. Biorąc (dla przykładu) pod uwagę wiedzę z troszkę większego kalibru: przekładka w Scaniach serii 4 jest nieopłacalna a na przykład Renalt Magnum czy nawet najnowszy MAN TGA bez problemu (autoryzowany serwis MAN - Wolica/Nadarzyn jest zastawiony ciągnikami siodłowymi na angielskich blachach). W przypadku auta ciężarowego robiąc taką operację w warsztacie jest to koszt około 10tys zł gdzie wliczone są w to wszystkie potrzebne części które się wymienia. Czyli deska rozdzielcza, zaślepki, kabelki itd itp. Reasumując najlepiej zasięgnąć wiedzy u kogoś kto miał styczność z taką operacją na danym modelu. " ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Ja osobiście raczej bym się w to nie bawił.Jeździ po Łomży Passat,który był właśnie przerabiany z wersjii UK na "naszą" i się po prostu rozłazi jak stary,"budyniowaty" MB 123 (nie wiem ocb dokładnie,ale z relacjii właściciela coś tam było cięte,spawane,przerabiane...).Nie wiem czy to wina samej ingerencjii w konstrukcję przodu auta,czy też nieumiejętność jej przeprowadzenia,ale nawet sam człowiek,który to auto ściągnął i przerobił stwierdził,że nigdy nie zrobiłby tego ponownie.Roboty od cholery,a i tak nie wszystko idzie dograć (to te właśnie duperele,o których mówił SaneOne),a różnica w cenie zakupu pomiędzy oryginalną wersją LHD nie jest adekwatna do czasu i nerwów,jakie trzeba poświęcić.Chcąc pozyskać auto taniej wolałbym kupić lekko uderzone do zrobienia niedużym kosztem,aniżeli tak je bebeszyć.Takie moje zdanie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Nie jest to taka prosta sprawa zanim coś zrobisz to musisz dobrze przemyśleć??? waldek 27 Nie wychodź z siebie - możesz nie wrócić.???
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
nie da się zarejestrować samochodu z lewym układem. najpierw trzeba go w 100% przerobić, a przy autach z angli w 99% nie kalkukuje się tego robić nawet ze względów bezpieczeństwach. bezpieczniej z Bony na misce zjechać z zawiązanymi oczami.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
wiarus: da się... na mienie przesiedleńcze... sam widziałem tak zarejestrowany samochód... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
trzeba jeszcze przespawac mocowanie od kolumny kierownicy. jesli kupisz tanio np. lekko puknietego anglika, do tego tani rozbity z kierownica po lewej, z dwoch zlozysz jeden a czesci ktore Ci zostana sprzedasz, to za honde mozesz zaplacic tyle co za poloneza...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Jeszcze raz pisze i kategorycznie odradzam ci zakup anglika nawet jeżeli wszystko przejdzie pomyślnie to nie będzie to tak przełożone jak powinno być zreszto popytaj mechaników a decyzja nalezy do ciebie??? waldek 27 Nie wychodź z siebie - możesz nie wrócić.???
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
A W TYM PASSACIE HUKK STRZELIŁ ŚCIANE GRODZIOWA POMIEDZY SILNIKIEM A WNĘTRZEM AUTA WIDZIAŁE LIPA STRASZNA.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
No pewnie, że można przełożyć kierownicę. Wien, że na pewno robi to AUTO-KALIN z Białegostoku, zajmuja się sprowadzaniem takich aut używanych i przekładką kierownic. Ich strona i adres znajdują się pod adresem: www.auto-kalin.pl - pozdrawiam PePe
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Po co zmieniać ?????? z pełnym powodzeniem można jeżdzić normalnie , sam widuje jedną panią w bmw z kierowajką prawej stronie ;] Też nie radze z UK sprowadzać , taniej Ci wyjdzie z USA. http://usaautoimport.com/forum/portal.php
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
zgonie z naszym prawem nie mozesz uzytkowac auta z kieropwnica po prawej stronie
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
anglika kupisz za duzo mniej niz polowe ceny. np. octavia 2002 1.9 sdi w polsce okolo 30 tysi, w angli kupisz taka za mniej niz 10. dokupujesz czesci potrzebne do przekladki - okolo 5000. i do roboty...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Cze tu masz numer 0880447998 to jest warsztat gdzies w polsce za 1000zl przekladaja i dobrze robia widzalem vauxhall vectra B wlasnie tam przerabiany i niema zadnej ruznicy miedzy naszym europejskim a angielskim. wszystko spasowane dokladnie. osobiscie jestem teraz w anglii i powiem wam duzo polakow ciagnie z tad auta do polski. pozdrawiam
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
dokladnie, bo to jest samochod z kierownica po lewej, przerobiony na anglie, wiec wszystko da sie cofnac i nic sie nie stanie. nie da sie tylko przerabiac brytyjczykow np. jaguarow.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
666 TO MNIE OŚWIECIŁEŚ. VECTRA B JAK NAJBARDZIEJ. ALE PASSATA B5 JUZ RACZEJ NIE DA SIĘ TAK PROSTO PRZEROBIĆ. " W DUPIE BYŁES GÓWNO WIDZIAŁEŚ"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Autor: 666 (80.51.216.---) Data: 15-06-06 12:15 dokladnie, bo to jest samochod z kierownica po lewej, przerobiony na anglie, wiec wszystko da sie cofnac i nic sie nie stanie. nie da sie tylko przerabiac brytyjczykow np. jaguarow. Po pierwsze to nie jest żaden "samochod z kierownica po lewej, przerobiony na anglie",bo np. taki Vauxhall korzystając z gotowych komponentów koncernu GM,takich jak płyta podłogowa,silnik,blachy i wiele innych produkuje od podstaw auta z myślą o ruchu lewostronnym,więc nie opowiadaj głupot.Chyba nie myślałeś,że taki Opel na przykład zawozi do Anglii kontyngent gotowych aut na lawecie a tam chłopaki zmieniają znaczki,po czym chwytają za palniki i obcęgi i do dzieła hehe.Sądze,że nigdy nie miałeś do czynienia z autem RHD.Czasem ułożenie kolumny kierowniczej po prawej stronie zmusza inżynierów do kompletnego przekonstrułowania przodu auta,a zwłaszcza scianki grodziowej,komory silnika,a także zmodyfikowania konfiguracjii osprzętu,czy też ułożenia samego silnika pod maską.Nie wspomnę już o tym,że od pewnego czasu z roku na rok pod maską każdego niemal auta jest coraz mniej wolnej przestrzeni (o ile jest jeszcze jakakolwiek),a tym samym mniej pola manewru.Wtedy już polski "specjalista" z młotkiem i przecinakiem w ręku niestety nie zaszaleje,a kosztorys przedstawiony przez wyspecjalizowaną i godną powierzenia roboty firmę skutecznie Cię od takiego pomysłu odwiedzie :) Po drugie Jaguary też da się przerobić.Z resztą Jaguarów LHD wyprodukowano o wiele więcej aniżeli RHD,pomimo że pochodzą z wysp brytyjskich.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
i tu Ci dosram. Moj ojciec przerobil felicje, przeszla wszystkie badania i wszystko jest cacy od prawie 2 lat. Teraz przerabia octavie i mu przy tym pomagam, wiec nie mow mi o przerabianiu, bo na pewno wiem na ten temat wiecej od Ciebie..
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
A tą felicję to przerobił na co ??. Na traktor może ?. Komu chciałeś "dosrać" ?. Jeśli autorom postów powyżej to dosrałeś sam sobie bo nie czytałeś ze zrozumieniem. Ot i tyle. :) ________ Malachit
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
bo grabos napisal ze nigdy nie mialem stycznosci, a wiekszosc ciagle pisze ze nie da sie przerobic. i kupowanie anglikow jest OPLACALNE. mozna na nich zarobic do paru tysiecy ;]
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
666,palnąłeś głupotę,po której każdy by przypuszczał (bo wcale tego nie stwierdziłem),że nie miałeś styczności,więc sam "posyp głowę popiołem".To po pierwsze,bo po drugie,gdybyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta,to napewno byś się niepotrzebnie nie spinał. P.S. Dosrać możesz co najwyżej swojemu sedesowi. Pozdrawiam :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
przestancie się palanty kłócic!!!!!!!!!!! o ile wiem - to jedne samochody można przerobic a inne nie!!!!!!!! i wiem doskonale , ze się 'rozjezdzaja". Nie napadajcie na mnie ! poniewaz ja takze o tym myslę!!!!! i sadzilam ze cos się dowiem ale jak zwykle - jednen madrzejszy od drugiego! "666"- mam pytanie do ciebie - powiedz mi ktora cena za samochod jest prawdziwa/ polska czy angielska??? JA WIEM! a ty??? bagrmosen
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Witam forumowiczow.Mieszkam od 6 lat w anglii i troszke aut sprowadzilem do polski,ostatnio zaczalem z grubej rury.Sprowadzam duzo i rozne modele. Faktem jest ze nie wszystkie auta oplaca sie przekladac,innych nie powinno sie przekladac ze wzgledow bezpieczenstwa.Wszystko kwestia mechanika-moj jezdzi ze mna do anglii i szczegolowo przypatruje sie poszczegolnym modelom.Zanim kupie auto on je wnikliwie oglada i decyduje.Nie mial wiekszego problemu z fordami (no chyba ze wycieraczki ale i z tym sobie poradzil nie wymieniajac podszybia),a najmniejszy problem ze skodami 3 octavie zrobil blyskawicznie,pojechalismy na przeglad i bez zastrzezen przeszly.Bardzo dobrze przekladal tez BMW serii 5.Reasumujac chce dodacze jesli sie nie oszczedza na czesciach i robi to z glowa (np nie przespawuje grodzi) mozna dwu , trzy latka w idealnym stanie miec za male pieniadze.Jezdzilem autami po przekladkach ( choc wczesniej zarzekalem sie ze nigdy bym do takiego nie wsiadl) i musze przyznac ze jesli jest dobrze zrobione nie da sie tego poznac. acha i jeszcze jedno nie do konca prawda jest ze w polsce nie rejestruje sie aut z kierownica po angielskiej stronie.Widzialem niedawno na lotnisku w Luton vauxhalla astre kombi (stara) ok 95-98 rok z kierownica po angielskiej stronie na rejestracjach (jesli mnie pamiec nie myli) z pabianic. Autko jest bardzo charakterystyczne z duza polska flaga i union jackiem na drzwiach bocznych.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
TEZ WIDZIALEM AUDI Z KIERWONICA PO ANGIELSKIEJ STRONIE Z POLSKIMI BLACHAMI I JAKOS LUDZIE REJESTRUJA.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Witam.Chcialbym sie dowiedziec cos wiecej na temat ,,na mienie przesiedlencze,,jestem 10m-cy w Angli mam legal robote i zakupilem A6 2,5 TDI.Z tego wzgledu ze ma kategorie C musze go zarejstrowac w polsce.Pytanko jak sie rejstruje auto na mienie przesiedlencze?Ewentualnie szukam kogos kto mi przelozy kierke.Najlepiej z lubuskiego agasi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Autor: halina (---.introlan.pl) Data: 20-06-06 10:32 przestancie się palanty kłócic!!!!!!!!!!! o ile... Sama jesteś palant !! Czytaj uważnie kobieto i nie wyzywaj nikogo bezpodstawnie od takich,czy owakich.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
witam na rej auta z kierownica uk musi zgodzic sie ministerstwo transportu jesli chodzi o przerobke uk na pl to nie jest wielki problem szczegolnie z autami z odkrecana grodzia jednak bardzo pracochlonne(jesli chce to sie dobrze zrobic) najwiekszym problemem jest z duza ilosc roznych plastikow czesci do przerobki -kokpit-gora+dol -wiazka elektryczna-najlepiej cala-lub przedluzanie angielskiej ale nie kablami od glosnikow jak to jest praktykowane - belka pod kokpit i kolumne kierownicy -przekladnia kierownicza -sciana grodziowa - lampy -nagrzewnica+przewody nawiewowe -pedaly -czesci przewodow hamulcowych -pompa abs- nie zawsze -serwo hamulca -tapicerka drzwi jesli auto ma elektryke -fotele przod - nie kazde auto ma full regulacje dwoch foteli -mechanizm wycieraczek -podszybie jesli niema przetloczen -dywan-inne umieszczenie gum ochronnych na uk -zegary na pl - - w niektorych autach tunel z hamulcem recznym - jakies weze od wody lub klimy,przelaczniki oczywiscie moga tu byc wyjatki lub cos jeszcze ekstra mozna np nie zmieniac dywanu lub zegarow ale kazdy po jakims czasie chce sprzedac auto i co wtedy?? wlasciwie cala ta operacja oplaca sie przy autach o wartosci w polsce od 30 tys zl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
SIARRA --> NO TO ZABŁYSNEŁEŚ WZIEŁEŚ WSZYSTKIE WYPOWIEDZI DO KUPY I WYPOCIŁEŚ SWÓJ POST . BUHEHEHHEHEHE
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Wszystko pieknie ale czy masz kogos kto przeklada kierke 2,5 TDI 98 z berzową skórą w środku agasi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
niestety wiem to z wlasnych doswiadczen napisalem to zeby pokazac entuzjastom przekladek ze nie jest to takie proste, szczegolnie zeby bylo zrobione idealnie moze ty kolego cos nam napiszesz o angielskich ubezpieczeniach,sposobach zalatwiania dokumentow na auta lub kategoriach szkod komunikacyjnych, jakie auta najlatwiej przelozyc , z ktorymi autami sa problemy z rejestracja w polsce ja to akurat wiem ale wiecej nie bede z nikim dyskutowal na zadnym forum bo kazdy wie lepiej ŻEGNAM
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
kazdy wie najlepiej ;) zbendul.otomoto.pl samochody z angli i nie tylko
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
A co poradzicie na Toyote Starlet Glanza? Dostępne byly wyłącznie w Japonii i Nw. Zelandii, a tam jak na złość po lewej jeżdżą. CZy rozwiąznaniem bedzie puknięta "zwykła" Starletka jako dawca organów?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Witam! Mam do przerobienia toyote supre,czy jest ktos w posiadaniu czesci do przekladki,lub orientuje sie gdzie moglbym o nie pytac? no i jeszcze jakis adres dobrej firmy ktora sie tym zajmoje! prosilbym o kontakt:609310019
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
ja robie takie cos a co palnik i poszet
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Witam. Chciał bym ostrzec wszystkich zainteresowanych przerobieniem auta z wersji Angielskiej na Europejską przed panem Krzysztofem Dziedzicem z Krakowa gdyż wzioł on moje auto do przerobienia, zdeklarował się, że zrobi to w 10 dni roboczych, a auto otrzymałem po dwóch i pól miesiąca nie przerobione. Witam. Chciał bym ostrzec wszystkich zainteresowanych przeróbką samochodu sprowadzonego z Angli przed panem Krzysztofem Dziedzicem z Krakowa miał on przerobić moje auto w 14 dni trwało to 75dni i auto otrzymałem nieprzerobione
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
wwwwww
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Jakie auto ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: AUTA Z ANGLII |
Powiem jedno Przerabianie tych zlomow na EU woła o pomste do nieba ciekawe czy jak facet zginie w aucie przerobionym a prokurator stwierdzi ze auto zostalo nietechnologicznie naprawione /czytaj przerobione /kto beknie za to?? TY!!!! Te auta nadaj sie tylko na czesci i to bez lamp!!przednich zegarow w milach syfiatych i paru innych taili!! Dla biedakow ktorzy to kupuja zycze powodzenia!!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |