piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

Oczekiwania mam następujące:

0. Nowy, salon polski lub europejski
1. sedan / limuzyna, ew. hatchback (Nie - terenówka!)
2. przyspieszenie między 6-7 s/ 100 km (raczej bliżej 6)
3. Turbo benzyna (Nie diesel!)
4. Coś z typowych marek: Audi, BMW, Mercedes (nic ściąganego z USA)
5. Mile widziana możliwość przedłużenia gwarancji fabrycznej o kilka lat

Nie znam się na skrzyniach biegów może ktoś podpowie czy są różnice między skrzyniami Audi/ BMW / Mercedesa
Samochód ma być do codziennego użytku + raz na jakiś czas jazda dla przyjemności, bardziej dynamiczna -- czyli nie jakiś przegięty \"na tor sportowy\"

Mile widziane własne doświadczenia, uwagi, rady...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

maluch po tuningu

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

fiat panda

---------------------------------------------




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

Kiedyś słyszałem o takim jednym co nie miał na wypłaty a po świętach kupił sobie merca.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

no niestety za 200k nie bedziesz mógł podskoczyc do salonu BMW czy merca aby kupic cos porzadnego.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

Dokładnie te marki, które wymieniłeś, mają ogromny wybór nowych modeli, jest w czym przebierać, więc zabieraj kasę spod choinki i w drogę do salonu.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

Jak pijany to do domu a nie głupoty pisać.....

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

kup se czołg

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jakie nowe auto kupić za ok. 200.000 zł?

zgłoś się do zakupu kontrolowanego

Odpowiedz na tę wiadomość