Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Nasi lekarze |
Witam wszystkich. Jutro jest czwartek. W Łomży odbędzie się 2 godzinny strajklekarzy. Czy ktoś chce podzielić się swymi wrażeniami z kontaktów ze służbą zdrowia.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Nasi lekarze |
Nie prowokuj... -- Samotność to emocjonalna trzeźwość.
|
|
Witam. Jestem stanowczo przeciwna strajkom lekarzy. jak zwykle dbaja o swój interes. Miom zdaniem powinni dostać nawe 100% podwyżki pod warunkiem że nie będą pracowali na innych etatach i przestaną mieć prywatne gabinety. takie biedaki z nich a wystarczy zobaczyć jakie mają samochody i domki:)) szyszunia
|
|
szyszunia nie gadaj... pielegniarki ani nie pracuja gdzie indziej ani nie maja takich zarobkow zeby godnie zyc...
|
|
pielgniarki to nie lekarze!!!!!, w koncu kto strajjkuje pielegniarki czy lekarze??
|
|
Heja. Ja jestem za strajkiem lekarzy. Szyszunia czy chcesz aby twoje życie było warte 1500 zł???? Bo tyle jest pensji zasadniczej. Poza tym są równięz dyżury za które faktycznie też jest trochę pieniędzy, ale na dyżurze trzeba pracować przez 24 godziny a nie jak normalny np. sklepikarz albo budowlaniec 8 godzin. Po drugie lekarze kończą 6 lat studiów podczas gdy górnik, który zasadniczej dostaje tyle samo nie kończy studiów więc to chyba jakaś parodia. Po trzecie prywatny interes lekarzy to ich sprawa. Każdy w polsce może mieć własny biznes. Aha no i od prywatnego płaci się podatki, a nie jak nauczyciele za dawanie korepetycji cała kasa do kieszeni nielegalnie zresztą :/. Pozdrawiam
|
|
Strajkują wszyscy!!!!
|
|